Volgens mij heb ik daar al 100x over geklaagd, maar ik heb volgende week tentamens eigenlijk heb ik altijd tentamens, maar m'n ouders gaan me vermoorden als ik ze niet haal omdat ik zo nodig naar 't Haasje moest. Is zaterdag veronica of was dat vorige week?
Wat zijn de plannen? Hoe laat spreken we daar af? Hoe gaat het met dat vervoer? Ik ga denk ik niet mee naar 't Haasje, dus met meerijden met elkaar is dat misschien wat lastig.
we mogen wrs vast bij ons thuis wel even de tijd overbruggen tussen Zwolle en t Haasje als daar tijd tussen zit.. Ik heb nog niks gezegd, ik deel het vrijdag wel even mede .
Mn ma ligt dan toch al wel in bed en mn pa vindt dat wel prima, mijn broertje heeft ook heel vaak vrienden over de vloer.. Mijn ouders zijn niet zo lastig !!
Ik moet even afwachten of ik de auto van mijn ouders mee krijg. Want kan wel met de trein, maar dan moet ik s avonds op de terugweg van t station nog naar huis fietsen. en dat vind ik niet zo relaxed.
carlijn83
Geplaatst: 07-01-11 16:44
Ik begin weer beetje op te knappen dus denk dat t wel lukt om avondje op tribune te zitten maar ik moet helaas t haasje even overslaan