Hoewel ik weet dat Lois af en toe voor draak kan spelen, nam ik dit aanbod met beide handen aan. Lois is een super door gereden paard, waar ik altijd wel weer wat van opsteek.
Eerst reed Jolanda Lois. pfff, wat een paard zeg, en wat een bewegingen

Nadat Jolanda klaar was met Loisje rijden, gingen we naar de binnenbak, waar ik op Loisje mocht klauteren. Een super paard om op te zitten. Ik had wat moeite met de stuur die erop zat, en het geven van geen tot weinig been. Ik reed een schouderbinnenwaartsje, een travertje, en Loisje deed het allemaal braaf.

Vandaag gingen we weer rijden. Dit keer was Lois bij Jolanda wat schrikkerig, maar het was ook weer super mooi om naar te kijken! Wat een combi!!!
Ook vandaag weer mocht ik na Jolanda op Loisje klauteren. Na wat stapwerk, mocht ik draven. Het was wat moeilijk aan te voelen, hoeveel been je nou moest geven , of beter gezegd, hoe weinig been je eigenlijks moest geven. Ook hier deed ik oefeningen als de travers en schouderbinnenwaarts, wat Loisje allemaal braaf voor mij deed.
Ik reed hem aardig op safe, en het kon allemaal veel beter, maar het was zo fijn om het aan te voelen en het te ervaren op een goed door gereden paard. Daarna nog een galopje, wat ik niet echt lekker uit kon zitten. Maar toch

Echt, ik vond het geweldig! Het voelde alsof je zweefde!

Jolanda, bedankt, en Loisje natuurlijk ook

helaas geen foto's wellicht een volgende keer