Als ik het goed heb gaat dit de derde CD-ruil worden. De cd-ruil was voor sommige van ons niet geslaagd, voor anderen wel. Ikzelf heb van de vorige heel erg genoten en daarom open ik dus dit topic.
Het idee Iedereen die mee wil doen meldt zich hier aan. Vervolgens worden de mensen aan elkaar gekoppeld en maken die twee mensen een CD voor elkaar. We spreken een datum af waarop de CD verstuurd moet worden en het is uiteraard leuk als we in dit topic een uitgebreide reactie geven op de gekregen CD.
Maak de CD een beetje eigen, geef in ieder geval aan welke nummers erop staan en waarom. Als ik van ongeveer iedereen heb gehoord of ze mee willen doen of niet, dan maak ik een lijstje en zullen we de datum vast stellen. Suggesties of verbeteringen zijn altijd welkom!
Zo rond de tien/vijftien nummers denk ik. Het maakt wat mij betreft niet persé uit hoeveel, maar als je er veertig minuutjes mee kan vullen is het wel leuk en als je over alles een klein beetje te vertellen hebt. Verder maak je gewoon iets dat je leuk vind. Dan kan die ander het toch ook alleen maar leuk vinden?
Ik heb misschien nog wel afbeeldingen van mijn vorige cd, zal zo even zoeken.
Ik vind het allebei best Groepje van 3 A, B, C A gaat naar B B gaat naar C C gaat naar A
Fenn
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-11 12:42
Een soort driehoekje. Dus stel dat jij, ik en uhm.. Marjon dan een groepje van drie zijn. Dan spreken we af dat jij een cd naar Marjon stuurt, Marjon naar mij en ik naar jou. Krijgen we allemaal een CD en geven we er eentje weg. Of de mensen van dat groepje moeten elk twee cd's maken, maar ik weet niet of iedereen dat wil.
Hebben er mensen nog voorkeur voor wie ze met de CD ruil willen?