[Be] Military Waregem 12-14/09

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 20:08

tsja, ik heb vandaag dus Ponyzotje voor twee minuutjes gezien en tot zover de boktmeeting Boos!
gelukkig had ik nog een vriendin mee en het was wel de moeite waard hoor, veel mooie paardjes, spectaculaire sprongen en lachwekkende snobs die er eerder uitzagen alsof ze naar een diner moesten ipv een parcours door bos en wei lopen ....

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:26

godja, was super erg Boos! helemaal niet leuk
heb aan het boekjes verkopen een muisarm overgehouden Haha!

heel de dag boekjes verkocht, 600 moesten we er kwijt, 240 waren er weg, wat wil je, in de VIP tent waren ze gratis!!!!!! wij hoorden dat zo, en wij, ja ok, dan stoppen we toch? maar neeee doordoen. arne en ik zijn dan snel nog het parcours gaan lopen, twee paarden op de waterhindernis gezien, en toen weer naar het chaletje. waar een paar pestjongens dode eenden naar binnen gooiden Boos!

amai, heeft daar een paard op de waterhindernis naar het schijnt een achterbeen gebroken, hij bleef haperen met een been ofzo??? lijkt me super eng!!!! heeft iemand daar een foto van? ik kan me nl totaal niet inbeelden hoe dat paard in godsnaam kon vastzitten!

en idd, veel snobs!!! wij vroegen dan van meneer mevrouw wilt u een programmaboekje kopen, de resem, lachten ze ons zo heel uit...! Boos! Boos!

dus een beetje ongeslaagd, kon niet in de namiddag rondlopen, en geen meeting, of maar een beetje... en bijna geen paarden gezien.

hoe is karin donckers geeindigd?

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:16

ponyzotje schreef:
godja, was super erg Boos! helemaal niet leuk
heb aan het boekjes verkopen een muisarm overgehouden Haha!

heel de dag boekjes verkocht, 600 moesten we er kwijt, 240 waren er weg, wat wil je, in de VIP tent waren ze gratis!!!!!! wij hoorden dat zo, en wij, ja ok, dan stoppen we toch? maar neeee doordoen. arne en ik zijn dan snel nog het parcours gaan lopen, twee paarden op de waterhindernis gezien, en toen weer naar het chaletje. waar een paar pestjongens dode eenden naar binnen gooiden Boos!

amai, heeft daar een paard op de waterhindernis naar het schijnt een achterbeen gebroken, hij bleef haperen met een been ofzo??? lijkt me super eng!!!! heeft iemand daar een foto van? ik kan me nl totaal niet inbeelden hoe dat paard in godsnaam kon vastzitten!



en idd, veel snobs!!! wij vroegen dan van meneer mevrouw wilt u een programmaboekje kopen, de resem, lachten ze ons zo heel uit...! Boos! Boos!

dus een beetje ongeslaagd, kon niet in de namiddag rondlopen, en geen meeting, of maar een beetje... en bijna geen paarden gezien.

hoe is karin donckers geeindigd?


ik dacht dat ik je herkent had bij het boekjes verkopen! maar ik durfde niets zeggen want ik was het niet zeker! :s ik had een wit polotje aan zonder mouwtjes en een jack russelke mee?

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:19

zou goed kunnen, ik heb jou iig niet herkend, maar heb wel enkele jacks gezien. had dan toch gewoon uit het niets 'BOKT' geroepen Haha!
'sorry, ik euh, nuja laat maar' Haha!

ik stond daar de hele tijd, dus hoogstwaarschijnlijk was ik het ja

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:19

nathalieke"]
[quote="ponyzotje schreef:
godja, was super erg Boos! helemaal niet leuk
heb aan het boekjes verkopen een muisarm overgehouden Haha!

heel de dag boekjes verkocht, 600 moesten we er kwijt, 240 waren er weg, wat wil je, in de VIP tent waren ze gratis!!!!!! wij hoorden dat zo, en wij, ja ok, dan stoppen we toch? maar neeee doordoen. arne en ik zijn dan snel nog het parcours gaan lopen, twee paarden op de waterhindernis gezien, en toen weer naar het chaletje. waar een paar pestjongens dode eenden naar binnen gooiden Boos!

amai, heeft daar een paard op de waterhindernis naar het schijnt een achterbeen gebroken, hij bleef haperen met een been ofzo??? lijkt me super eng!!!! heeft iemand daar een foto van? ik kan me nl totaal niet inbeelden hoe dat paard in godsnaam kon vastzitten!



en idd, veel snobs!!! wij vroegen dan van meneer mevrouw wilt u een programmaboekje kopen, de resem, lachten ze ons zo heel uit...! Boos! Boos!

dus een beetje ongeslaagd, kon niet in de namiddag rondlopen, en geen meeting, of maar een beetje... en bijna geen paarden gezien.

hoe is karin donckers geeindigd?


ik dacht dat ik je herkent had bij het boekjes verkopen! maar ik durfde niets zeggen want ik was het niet zeker! :s ik had een wit polotje aan zonder mouwtjes en een jack russelke mee?

en in de vip tent waren de boeksjes niet gratis hoor (alé ik heb dr toch geen zien liggen!

dat paard zat vast maar er is echt niets aan hoor! zelfs niet mank. de hindernisrechter bij de waterhindernis is namelijk de eigenaar van de paarden die ik rijd dus die zei ook dat er niets aanwas en ik heb het gezien ook en het paard mankte niet eens.
[/quote]

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:20

ponyzotje schreef:
zou goed kunnen, ik heb jou iig niet herkend, maar heb wel enkele jacks gezien. had dan toch gewoon uit het niets 'BOKT' geroepen Haha!
'sorry, ik euh, nuja laat maar' Haha!

ik stond daar de hele tijd, dus hoogstwaarschijnlijk was ik het ja


sorry!! echt ik dacht het nog van iets te zeggen maja Bloos

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:07

Haha! geeft niks. ik had het vast ook niet gedurfd Lachen

niks mee? ik hoorde zeggen dat hij meteen naar gent was? vage mensen ook... dus geen ongelukken op de cross dit keer, super!

staan er al foto's op I-net?

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:22

ponyzotje schreef:
:D geeft niks. ik had het vast ook niet gedurfd Lachen

niks mee? ik hoorde zeggen dat hij meteen naar gent was? vage mensen ook... dus geen ongelukken op de cross dit keer, super!

staan er al foto's op I-net?


kan wel een ander paard zijn. het paard van thomas tuyttens mankte allesinds na struikelen bij de waterhindernis. Maar dat paard die vast zat (met z'n voorbenen aan de voorkant over de hindernis en met z'n achterbenen vast achter de hindernis mankeert echt niets)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:28

ja, die bedoelde ik. dan zal het wel ok zijn. thx Lachen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:38

jippie karin 2e met the frenchman!!!!!
en 29e met steelbrook! Lachen