Boktbeque Soest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:41

leuke foto's jongens! heb spijt al;s haar op mijn hoofd dat ik geen tijd heb kunnen vrij maken!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:46

DAt heb ik inmiddels vaker gehoord! Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:48

haha de volgende keer een tent in het Weiland zetten en camperen met die handel hiihih.
Haha!

Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:56

Ja Prisca, leuk idee, dan kom ik ook! *LOL*
Vind het ook jammer dat ik niet heb kunnen komen. Enneuh...Kitty, waarom sta jij nergens op de foto? Waren jullie toen al weg? Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:57

He wat leuk ineens die foto van Jur erop! Die erna vond ik zelf nog leuker, omdat Jur daar heel lief in de camera kijkt! Lovers

Die zet ik zeker in mijn profiel, ik ga vanavond lekker klooien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:57

Wel heel sneu voor Heike trouwens; dat ze nog steeds ziek is en dit niet heeft kunnen meemaken.

Ik zou ook wel eens willen Bokt meeten maar ik heb daar momenteel echt geen tijd voor en ik ken jullie ook niet zo goed natuurlijk.
Misschien toch maar als ik weer wat tijd heb eens afspreken met wat zuidelijke Bokkers.

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-06 15:59 ]</font>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:01

Citaat:
Op 2001-08-06 15:57, schreef Katrien:
Ik zou ook wel eens willen Bokt meeten maar ik heb daar momenteel echt geen tijd voor en ik ken jullie ook niet zo goed natuurlijk.


Tijd kun je maken en ik kende ook alleen maar Prisca en Karin voor dat ik dit weekend begon! Party!!

Enne, Jura,..
Die tweede foto vind ik ook het leukst!
Maar vergeet die samen met Sjimmie niet hè?!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:03

Nou hoor Verdrietig Ik heb nog niet alles gelezen omdat ik weg moet

Maar ik wist dus helemaal niet dat het nu was, ik had nog gevraagd bij een topic waar het erover ging over wanneer dat nou was of iemand mij ook wilde vertellen WAT jullie gingen doen. Maar niks gehoord/gelezen of wat dan ook. Boos!

Ik had dus wel mee gewild, en ik ben ook een vaste bokker maar heb echt niks er over gezien. Errug balen. Wanneer komt er een volgende keer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:08

Citaat:
Op 2001-08-06 16:01, schreef Sjuimpje:

Tijd kun je maken


Aha, hoe? Vertel me alsjeblieft de formule???? Afgelopen weekend hadden we ook al helemaal vol gepland. En door de week moet ik gewoon studeren (ben ik nu ook mee bezig, een beetje). Volgend weekend hebben we ook al wat. Daarna moet ik echt weer eens naar mijn moeder toe (doe ik wel door de week). Daarna gaan we op vakantie en dan zie ik wel weer. O nee, dan zie ik niet wel weer want dan heb ik Pablo vreselijk gemist dus dat moet ik dan weer even goed maken. En dan gaan we een strandrit maken met de vlaclub en daarna hebben we weer eens een wedstrijdje en dan..........
Ik kijk voorlopig wel gewoon van een afstandje mee en lach smakelijk om alle foto's.
BTW sorry voor het off-topic zijn Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:23

Minder bokken? Haha! Clown Haha!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:26

nee, helaas kun je tijd niet maken, dat kan ik alleen maar be-amen. Maar de volgende keer moeten wij misschien gewoon iets anders afzeggen, Katrien?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:28

Yep idd wat afzeggen om dit niet te hoeven missen Verward .

Ik plan tegenwoordig niet verder meer dan een maand zodatik altijd ruimte over heb voor spontane dingen. Party!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:32

jamaar Scheve mond\ :
jij neemt je hubbie mee! Die van mij wil niet mee Frusty , en ik wil mijn kostbare tijd met hem ook liever niet missen.... Lovers

naja, deze keer was ik met hem op stap geweest, de volgende keer met de bokkers!!!! Tong uitsteken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:35

hahahah hij is nu ook bokker. nee hij kwam zaterdag middag en had Yor en Sanderijn opgepikt.
En is zondagmorgen voordat we gingen rijden weggegaan. BTW ik ben geen plakker aan mijn vriend ik wil lol maken en met mensen praten ipv aanhem te hangen Haha! .

Bij deze meeting mocht de aanhang mee als het maar gezellig was. Lovers

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:41


tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:43

ik wist niet eens dater een meeting was

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:44

Geen tijd voor dit soort dingen? Dat is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen! Knipoog

Sjuimpje ik vind die foto van mij met Sjimie ook heel lief, die met Jur en Sjimmie zijn de enige 2 foto's waar ik een klein beetje normaal op sta! Verdrietig

Die ga ik in ieder geval printen of nabestellen!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 16:46

hahaha nee die ene dat je eerst lgit te slapen en toen riep ik je en dat je toen wakker werd! die is ook leuk!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:51

Citaat:
Op 2001-08-06 16:35, schreef Prisca:
BTW ik ben geen plakker aan mijn vriend ik wil lol maken en met mensen praten ipv aanhem te hangen Haha! .


ZO bedoelde ik dat ook niet hoor! Zou zelf ook graag aanhang meenemen, maar dan moet ik hem handboeien enzo en dan ontvoeren! EN ik weet niet of dat nou nog zo gezellig is, grinnik!

Maar hij en ik hebben helemaal niet zoveel tijd samen en als we dan samen een weekendje hebben dan ga ik liever niet (alleen) weg.....

ok, ik weet het stom, stom, stom!

naja, zoals Jura al zegt: prioriteiten stellen!

Dames en heren: de volgende keer ben ik van de partij!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 18:05

Ik heb hetzelfde als Tender.
Eigenlijk wil ik ook helemaal niet zomaar een weekendje weg zonder mijn vriend. Met hem meesleuren doe ik hem geen plezier. Maar de volgende keer ga ik misschien toch wel mee. Dan plan ik het in, als is het maar een half dagje, ik wil het wel eens meemaken zo'n boktmeeting. want het lijkt me gewoon echt heel gezellig.
Wanneer, waar en hoe laat? Haha!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 21:50

Volgende keer ga ik toch terugkomen, als ik iemand naar huis breng...

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 21:52

Ik kom volgende keer ook, als sjuimpje goed doorgeeft of bart nu wel of niet komt als ik kom he sjuimpje? Zo erg ben ik nu ook weer niet hoor Schijnheilig

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 22:06

Wat lees ik nu, had ik zaterdag zomaar een hele groep bokkers tegen kunnen komen in het bos Haha!

Leuk om te lezen hoeveel plezier jullie hebben gehad.

Mooi rijden hier in de omgeving he?

Sjuimpje, bij welk theehuisje hebben jullie een pitsstop gemaakt?

gr. Marianne

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 10:48

Citaat:
Enneuh...Kitty, waarom sta jij nergens op de foto? Waren jullie toen al weg?


De (meeste) foto's zijn gemaakt na de barbeque. Wij zijn alleen voor en tijdens de barbeque geweest, vandaar.
Maar ik kom toch nooit zo leuk op foto's, dus wees maar blij dat er geen foto's van mij bij zijn!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 10:50

Kitty dit zijn nog niet alle foto´s je zal er vast wel ergens op staan toch Verward

ga wel even kijken wat wij nog hebben thuis Haha! .