Odette (Odette_) en ik willen graag een soort fotoshoot meeting houden op Kootwijk!
Hiervoor zoeken wij fotografen die mee willen (Zoveel die willen) en modellen die ons gezeur een dag willen aanhoren (Max 3 tot 5 paarden).
De volgende data zijn beschikbaar: 21-12 23-12 24-12 28-12 30-12 Uit deze data word er uiteindelijk eentje gekozen.
Voor aanmelden als fotograaf, gewoon even hier een berichtje plaatsen. Modellen kunnen contact opnemen met Odette of met mij, en dan graag het volgende invullen: Naam: Welke datums ben je beschikbaar: Naam paard: Ras paard: Kleur paard:
Kan het paard iets bijzonders? Denk aan vrijheidsdressuur, of hoge dressuur.
Wij zullen dan een selectie maken, en dit laten we jullie op tijd weten.
Wij hopen op een gezellige dag vol fotografie en lol!
zou dat ook wel erg gaaf vinden om als fotograaf mee te doen als de datum uitkomt. Heb ook een mooie haflinger, maar die heeft een enorme wintervacht en het is een heel eind rijden met de trailer
Wat een leuk initiatief! Ik wacht de datum nog even af, ik zou in ieder geval graag meegaan, gezellig!
Flabbergast
Geplaatst: 23-11-10 13:53
Julia schreef:
Wat een leuk initiatief! Ik wacht de datum nog even af, ik zou in ieder geval graag meegaan, gezellig!
Als Juul van de partij is ben ik er zeker ook bij. (krijg nog shirt van je, en veul foto's van mij ) Ik kom wel met auto dus kan er nog 3 van het station af halen..