Vanmorgn na de nachtdienst heb ik de honden eten gegeven en ben in de auto gestapt, richting Hoog Soeren.
Gelukkig was ik niet te moe om te rijden, en kwam ik zonder ongelukken te maken daar aan. Na een boterham gebietst te hebben, gingen we naar Hoog Buurlo. Albert had Arwen Lune en Rowan al opgehaald uit Veenendaal.
Ik kon mijn paard niet meenemen, maar ik mocht Händell lenen van Lia

De vorige keer dat ik op hem gereden had, heb ik van dichtbij kennis gemaakt van de Apeldoornse bodem, dus ik hoopte dat het deze keer beter zou gaan met ons.
Langzamerhand kwamen de rest van de bokkers aan: EvelineB met Lucien, Ilona met Jurga, Samsam met Ludwina (hoop dat ik het goed schrijf) en Kim met Lodewijk.
We hebben nog een poosje gewacht met opzadelen, omdat Bubbles met Baduh er nog niet was, maar uiteindelijk zijn we om half 12 toch maar weggereden.

Eerst een lekker stuk gestapt over de hei. De omgeving is daar prachtig, en ik werd regelmatig door Lia gedwongen om goed rond te kijken. Het is daar echt mooi, zoiets heb je in Rotterdam niet.
Tussen de bokkers onderling ging het ook heel goed, iedereen zat druk te kletsen met elkaar, en regelmatig werd er even van plek gewisseld. Zo heb ik uiteindelijk met iedereen even bijgekletst of kennis gemaakt.
We hebben flink doorgereden, met als klap op de vuurpijl de rengalop over de zandverstuiving.

jammer genoeg ging Händell niet zo hard als de vorige keer, nu moest hij eigenlijk plassen maar hij vertikte het.

Al met al zijn we ruim 2,5 uur weggeweest, we hebben heerlijk gereden, mooie natuur gezien, en helemaal bijgekletst. Een superdagje dus.
Ik heb jammer genoeg maar 1 foto, van Ilindra die kennis maakte met de vos van Samsam:

Dit was nog voor de rit, de paarden (en wij) waren nog fris en vrolijk, op de achtergrond staat nog net een stukkie Händell