Benelux Open 2003

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Benelux Open 2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 13:05

Gaan er nog mensen naar de Benelux Open 2003?

http://www.concourshippiquedenhaag.nl/

Ben er nog nooit geweest maar het lijkt me wel heel leuk om een keer mee te maken. Zeker de zaterdagavond, dressuur met Anky.

Wie kan mij vertellen hoe het gaat met een kaartje kopen voor de avond.... kan ik dat gewoon die zaterdag middag aan de kassa kopen of zijn ze dan al uitverkocht en moet ik eerder lang om een kaartje te kopen??

Alvast Bedankt voor jullie reacties
Gr Tineke

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:18

Ik ben 3 jaar geleden een keer wezen kijken bij het dresuurgala, vorig jaar is dat niet door gegaan wegens de hoeveelheid neerslag. Ik ben van plan er dit jaar weer naartoe te gaan, ik weet niet of die site wel geupdate is, volgens mij klopt alleen de datum nog maar of de onderdelen van de show kloppen weet ik dus niet zeker, volgens mij zijn die gedateerd.

Ik heb toentertijd de kaartjes op de dag zelf gekocht en had ook korting via een kortingskaartje in de krant (welke weet ik niet meer).

Misschien zie ik je nog wel!
Groetjesss van Jessica!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 09:23

Ik ben vorig jaar geweest bij het springen echt mega spannend... toegang is gratis geloof ik tenzij je op de tribune wilt zitten......
Viv

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 09:30

Vippie schreef:
Ik ben vorig jaar geweest bij het springen echt mega spannend... toegang is gratis geloof ik tenzij je op de tribune wilt zitten......
Viv


Ik wil idd op de tribune zitten... bij de dressuur.... lijk t me echt mega gaaf.