Dit topic gaat over de Bokt Buitenrit die we hebben besproken in ons topic.
De meeting is niet besloten!
Na veelvuldig gesproken te hebben over de datum zijn we overeengekomen dat de buitenrit zal plaatsvinden op ZONDAG 14 NOVEMBER 2010!!!
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ter info:
De verzamelPLAATS is het voorterrein van de Waaij, of de Waaij zelf. Het voorterrein is verhard, de rest is gras/water. Beiden bieden meer dan genoeg ruimte voor een groep paarden/pony’s.
De verzamelTIJD is nog NIET bekend! Deze wordt bepaald aan de hand van dit topic!
Daar de buitenrit plaatsvindt in november, is er dus kans op slechte weersomstandigheden.
We gaan alleen als het veilig en verantwoord is om te gaan! Het kan dus zijn dat de rit op de dag zelf nog geannuleerd wordt in verband met slechte weersomstandigheden. Ik zal sowieso een bericht plaatsen over het wel of niet doorgaan van de rit. Dit zal zowel te lezen zijn in dit topic, als in [HK] Bokkers westervoort/duiven/zevenaar/arnhem/didam & omstreken . Het is ieders EIGEN verantwoording dit te lezen alvorens ze vertrekken.
Ik ga namelijk niet iedereen afbellen.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Extra info:
Deelnemers van wie ik ZEKER weet dat ze mee gaan:
Ruiters, begeleiders en paarden.
- Boktaccount : Chaos
- Naam : Nikki
- Paard : Agossie
- Gestald in/bij : Stal EindeLoo’s, Loo
-Boktaccount : RCHLKKE
- Naam : Rachel
- Paard : Impala
- Gestald in/bij : Heilweg, Duiven.
-Boktaccount : Abigailabby
- Naam : Abby
- Paard : Co
- Gestald in/bij : Velp, komen met trailer naar Stal EindeLoo’s??!
-Boktaccount : Cha_rity
- Naam : Charity
- Paard : Vronie
- Gestald in/bij : Velp, komen met trailer naar Stal EindeLoo’s??!
-Boktaccount : Marletjj
- Naam : Marle
- Paard : -
-Boktaccount : xAylie
- Naam : Ayla
- Paard : ?
- Gestald in/bij : ?
-Boktaccount : Max-ruiter
- Naam : Max
- Paard : Tornado
- Gestald in/bij : De Landsmaat, Groessen
-Boktaccount : Pindanootje_
- Naam : Irene
- Paard : Nibb-It
- Gestald in/bij : Zevenaar, Stal Wildenbeest ×» MOETOPGEHAALDWORDEN????
-Boktaccount : CennaMitch
- Naam : Cenna
- Paard : Mitch – van Marieminime
- Gestald in/bij : Loostraat, Loo
- Begeleider : Marie, op fiets.
-Boktaccount : ×Mich×Rocky
- Naam : Michelle
- Paard : Rocky
- Gestald in/bij : De Landsmaat
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dan wil ik graag van onderstaande Bokkers weten of ze nog meegaan, daar ze eerder al wel hebben aangegeven dat ze mee willen, maar nog niet hebben laten weten of de datum schikt.
-Boktaccount : DUDIEFOREVER
- Naam : Amanda
- Paard : Dudie
- Gestald in/bij : De Landsmaat, Groessen
-Boktaccount : Lemanthia
- Naam : Lemanthia
- Paard : Tripper
- Gestald in/bij : De Nijgraaf, Westervoort
Verder staat het vrij je nog aan te melden:
-Boktaccount :
- Naam :
- Paard :
- Gestald in/bij :
De RIT:
De rit zal voornamelijk in STAP worden afgelegd, daar waar het kan –we zijn immers met een groep!!- gaan we draven! Galop kan, met een opgesplitste groep, ik weet ook een veilig stuk daarvoor. MAAR: Hou er rekening mee dat het november is. Het is dus erg onwaarschijnlijk dat er gegaloppeerd kan worden.
Ik wil een gezellige en veilige rit. Cap is verplicht. Ik organiseer de rit, daarom voel ik mij ook verantwoordelijk. Verder kennen jullie je paarden het beste, controle gewenst. Haha!!
Totale tijdsduur van de rit zal zo’n anderhalf/twee uur zijn, tenzij anders gewenst?!!!
De Route is nog niet bepaald.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Max, heb jij nog contact met Irene, ivm. haar ban? Zoja, kan ik dan de verantwoording bij jou leggen om haar op de hoogte te stellen van bovenstaande informatie??

Nou, ik hoop dat jullie zo voldoende geïnformeerd zijn.
Vragen, opmerkingen en aanmerkingen staan vrij.
Liefs, Nikki