Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xlionyx schreef:XTxGxTX schreef:Willen jullie wat informatie geven bijvoorbeeld, hoelang rijen jullie al ? en waar je woont
xlionyx - Tootje - Volendam - B/L1 niveau (weet niet hoelang en die mensen kennen mij al) - vervoer: auto + trailer
XTxGxTX schreef:XTxGxTX schreef:bokt naam - naam - woonplaat - niveau - vervoer
xlionyx - Tootje - Volendam - B/L1 niveau (weet niet hoelang en die mensen kennen mij al) - vervoer: auto + trailer
XTxGxTX - Janine - Volendam - niveau heb ik niet maar ik rij al 6 of 7 jaar : vervoer: tootje denk ik
_baxter_-Denise -8.5-9 jaar rijervaring- vervoer: Mijn ideee was om met Feline te gaan, ze woont toch nog wel het dichtste bij mijMaar dat bespreken we dan nog wel!
_baxter_ schreef:bokt naam - naam - woonplaat - niveau - vervoer
XTxGxTX - Janine - Volendam - niveau heb ik niet maar ik rij al 6 of 7 jaar : vervoer: tootje denk ik
_baxter_-Denise - Leiden- 8.5-9 jaar rijervaring- vervoer: Mijn ideee was om met Feline te gaan......
felinetibor - Feline- Zoetermeer- +/- 8 jaar rijervaring - vervoer: Denise/Kim/trein???