Afgelopen week zijn mijn zusje(Femke) en ik op ponykamp geweest op manege bergemo in Heijen en daar kwamen we toevallig een stel bokkers tegen!

Hieronder kunnen jullie mijn foto's van deze geweldige week bewonderen;

Onze kamer(de gezelligste van allemaal!!!

(Boven)Roosmarijn(Rockylover op bokt), Linda(xxlindaxx op bokt), Linda(Lovejess op bokt).
(Onder)Britt(binnenkort ook lid van bokt!), Femke(mn zusje, binnenkort ook lid van bokt!), Yoni(Djoontje op bokt) en Monique(Apollo op bokt).

Het was kei lekker weer

Dit is een foto van Djoon:

En nog één

Britt(in het roze) ligt hier al diep in het water!

Aan de kant was het ook gezellig! (boven Linda en Roosmarijn, beneden Monique en Femke)

Dit ben ik op de Haflinger Obelix, het verzorgpaardje van Roosmarijn

Hier zie je Britt weer heel diep in het water liggen. Links zie je op Bruintje de stalhulp Arthur en daarnaast één van de mensen van de leiding:Joey.

Een ritje met de huifkar naar een meer in de buurt...Van links naar rechts op de bok: Linda, Femke en Joey.

Kabora was één van de paarden waar ik op mocht rijden dit ruiterkamp. Ze is een kruising tussen een Fries en een Kwpn-er. Hier zie je me bezig tijdens mn proefje.

Deze is helaas een beetje donker...

Dit was het andere paardje waar ik op reed: Ferre, een halve Ardenner en American Cream draft horse(of zoiets dergelijks). Met hem ging ik op bosrit en dat was hartstikke leuk, want hij had een westernzadel!

Ik en Ferre tijdens een buitenrit

Femke en haar paardje Charonne:(ze reed ook op Liena).

Tot slot nog een plaatje van de groep

Britt reed op Jade en buiten op Liena, Femke reed op Liena en buiten op Charonne, Yoni reed op Belle Fleur en buiten op Rosalien, Roosmarijn reed op Obelix, Linda(lovejess) reed op Jamai, Linda(xxlindaxx) reed op Iolus, Monique reed buiten op Ferro en binnen op Pino en ikzelf reed binnen op Kabora en buiten op Ferre.
Ik vond het een onwijs leuke week!!! Heel veel groetjes aan iedereen!
Enne, we moeten nog een keer meeten he?

xxx
Marieke