Vanochtend om 9 uur ging mijn wekker...

Om half 12 reden maya en ik (op geleend Engels zadel en rijbroek, jaja!) weg naar de trailerparkeerplaats in het bos. Om 12 uur waren we daar en hebben nog een half uur op Roos (kinglover) moeten wachten...
Eerst kwamen we de trailer tegen met haar vader en zus, maar waar was Roos dan? Die was dus een stukkie terug met King Richard en haar moeder, ze waren nl al eerder geparkeerd, maar aangezien ze ons maar niet zagen gingen ze maar op zoek! Nou dus ging ik ze maar even tegemoet!
In volle galop het weggetje afgereden en jahoor daar liepen ze, toen ik aankwam lag Roos helemaal in een deuk, dus ik vroeg me al af waarom ze zo moest lachen... Later hoorde ik het.. haar moeder had gezegd: daar komt ie hoor, de prins op het witte paard! Ehm ja...

Toen we haar ouders een beetje wegwijs hadden gemaakt in het bos om naar het meertje te komen, vertrokken we te paard het bos in

Na een hele leuke, gezellige en soms lachwekkende rit door het bos, inclusief hele smalle dichtbegroeide stukjes, een flinke galop over een zandpad en een speelkwartiertje bij en in het meertje zijn we rustig aan richting trailerplaats gegaan. Daarvoor gingen we ook nog even door een diep slootje en Snowdon sprong eruit en King dacht, dat kan ik ook.. Maar helaas, hij viel bijna op zn muil! Oops!

Kortom: een zeer geslaagde dag! *op n klein akkefietje tussen King en Amanda op t einde na...*
Foto's