We kwamen als eerste aan en hebben alles even goed kunnen bekijken. Zag er netjes uit, bodem gesproeid (ja, ook binnen!) stoeltjes stonden klaar en de barman was ook aanwezig

Netjes om 10.00 uur begonnen. Ik zal niet in details treden over onze rijkunsten, daar zullen deze week de foto´s wel wat meer over laten zien, maar ik vond het een geslaagde clinic.
Tyrza geeft op een hele prettige manier aanwijzigingen, was goed te verstaan door de microfoon, geeft genoeg aandacht aan alle ruiters en speelt goed in op de specifieke punten per paard. Het was geen bla bla bla verhaal waarvan je er meer hebt. Heel erg fijn.

Ik reed met Cloris en Claudia. We hebben elkaar niet omver gereden of zo. Goed he! (en dat terwijl ik niet zo´n stuurmonster ben omdat ik bijna altijd alleen in de bak rijdt en dus nog wel eens vergeet om me heen te kijken

Ons probleempje was het aanspringen in galop. Tyrza heeft me een aantal handvaten aangereikt waar ik zeker thuis weer verder mee kan. Ondanks dat ik natuurlijk 1x in de priveles heb van iemand anders was het fijn om ook eens een ander naar ons te laten kijken en haar visie erop los te laten

Ik heb net de videofilm even terug gekeken en moet zeggen dat ik best trots op ons ben

Ik ben benieuwd hoe de anderen het hebben ervaren. Ik ben niet heel erg lang meer gebleven om de rest te kunnen kijken omdat het best heel erg warm was.
Foto´s volgen uiteraard z.s.m