Diegenen die vorig jaar geweest zijn weten hoe het in elkaar steekt, maar omdat we ook weer wel wat nieuwe mensen in de groep hebben volgt hieronder nog even de uitleg..

Wat is het idee
Ik, Sita, kwam op het idee om ergens tussen Sinterklaas en Kerst een soort van surprisemeeting te doen. Dit deden we bij de Zeeuwen ook altijd en dit lijkt me ook wel leuk om nu met het HSV clubje te doen..
Gewoon gezellig een pakjesmiddag/avond met eventueel 's avonds wat gezamelijk eten. (fondue/goutmet/soep??)
De bedoeling zou ongeveer zijn dat we lootjes gaan trekken via een online-machine. http://www.sintlootjes.nl
Ik zal dit organiseren / invoeren in het programma. En dan moet je voor diegene een kleinigheidje aanschaffen en dit verwerken in een hilarische surprise!
En natuurlijk een gezellige (mid)dag ervan maken, met het nodige strooigoed, speculaas, pepernoten, marsepein en natuurlijk chocolademelk..
Budget
Om het voor iedereen betaalbaar te houden wordt tot de 10 euro gerekend voor een cadeautje.
Zo kan iedereen wat leuks er van kopen en iedereen krijgt voor een gelijk bedrag een kadotje(s). Zo is er geen onderscheid.
Gewoon leuk kleinigheidje voor iemand. Surprise met gedicht is verplicht!
Waar
Ik stel mijn (onze

Evt. voor de mensen die van verder komen heb ik slaapplaats voor 4 tot 6 personen.. (Wel slaapzak meenemen!!)
Wanneer
Even een aantal datums, heb gewoon even de kalender er bij gepakt.
Zaterdag 4 December
Zondag 5 December
Zaterdag 11 December
Zondag 12 December
Zaterdag 18 December
Zondag 19 December
Wie doen er al mee tot nu toe
1. Sita
Even lijstje quoten en aanvullen (evt. met datum) als je erbij wilt!
Ik hoop op een knallend feest
[NB] Opgeven is meedoen. Je kan je tot 1 november 2010 opgeven, en terugtrekken. Daarna niet meer! Denk hier goed om, we willen geen gedoe met mensen die toch maar niet meer mee willen doen.
Wanneer er teruggetrokken word waarna de lootjes verdeeld zijn zou dat betekenen dat iemand geen kadotje krijgt en dat is best sneu.. Vandaar..
Natuurlijk hebben we voor redenen zoals ziekte/sterfgevallen etc. wel begrip.