Wie komt er allemaal uit omgeving Twente en heeft wel een keer zin om ergens met een groep te gaan rijden, met of zonder eigen paard. Of een keer ergens naar toe te gaan wat met paarden te maken heeft.
(heb zelf niet zoveel vrienden die ook van paarden houden vandaar de vraag)
Ik kom uit Twente ik woon in de buurt van Rijssen. Mij lijkt het wel leuk, heb wel 2 bomproef paarden, maar ben er wel een beetje voorzichtig mee met rijden (niet als een malle laten rennen...)
Leuke paardjes heb je Roxxiejj, ik heb zelf ook een bonte maar dan van King Nero. Mijne is erg braaf maar nog jong dus kan moeilijk zeggen dat hij bomproef is.
Heey leuk dat er al een paar reacties zijn. Wie weet zo wat leuks wat binnenkort in de buurt is met paarden. En wie weet een keer ergens paarden huren en Roxxiejj eventueel met eigen paard. dus als iemand ideeën heeft.
corina18
Geplaatst: 19-09-10 22:12
hey'
ik kom uit glane heb de paarden in oldenzaal staan erg gezellig dus ook als iemand nog een leuk bijrijd paardje zoekt reageer maar
Kom uit Oldenzaal, m'n paard staat ook in Oldenzaal (bij het hulsbeek), is verkeersmak, maar kan opkijken van een blaadje maar maakt geen gekke sprongen of iets.... kijkt alleen raar en loopt er met een boogje omheen... buitenrijden doen we graag, maar ik ben niet iemand die vollop de cross erop heeft een galopje is leuk en een natuurlijke hindernis ook, maar het moet geen wedstrijdje gaan worden.... laat maar weten als je een keer wilt rijden, ik heb alleen geen trailer / rijbewijs, dus moet het wel in oldenzaal zijn
ja ik heb ook een probleempje ik heb zo geen paard die even mee kan nemen op de trailer omdat ik ook geen trailerrijbewijs heb en de paarden nog niet genoeg kennen. Maar ik weet niet of we hier in de buurt dan ook eventueel paarden kunnen huren en dan sommige met eigen paarden rijden en andere op gehuurde? laat maar horen wat jullie er van vinden.