ik zal me even voorstellen: Ik ben Mariska 24 jaar en woon sinds enige tijd in Woerden.. Ik ben mamma van een prachtige dochter die inmiddels alweer 1 jaar is geworden en kom daardoor gewoon wat moeilijker in aanraking met nieuwe mensen wat ik best wel jammer vind!
Ben een hele spontane meid en vind het leuk om van alles te doen! Ik kom uit Rotterdam, ben daarna naar Limburg verhuisd en daar heb ik een paard gekocht. Nadat ik m'n huidige vriend had leren kennen was ik vastbesloten om weer terug te gaan richting het noorden en ben samen met m'n paard naar Woerden verhuisd. Helaas was m'n paardje vreselijk ziek (wat heel plotseling kwam) en na heel wat onderzoeken was er nog maar 1 uitweg, ik moest hem in laten slapen...
Dus even geen paard meer voor mij, maar de liefde zal altijd blijven en wie weet... Over een tijdje zal ik vast weer opzoek gaan naar een nieuwe vriendelijke viervoeter

Ik heb echt zin om er gewoon weet wat meer uit te zijn en wat leuke meiden dingen te doen, dus als jij nou zoiets hebt van ja ik zou eigenlijk ook best graag wat nieuwe vriendjes maken... Laat 't me weten!!!
Meeten doe ik het liefst in omg. Utrecht!!