ik vroeg me af of er wellicht animo is om een wandeling met honden te gaan maken in de regio van Utrecht, zou wel leuk zijn als de honden gewoon los met elkaar kunnen. Heb overigens geen ervaring met meetings organiseren, ben ooit naar één meeting geweest dus dat men het even weet. Zelf heb ik er 3 waarvan 2 maltezers en 1 middenslagpoedel.
anders ging mijn speelse chi en de golderetriever X Friese stabij mee
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-08-10 19:59
Ik heb wel zin hoor! Waar in de buurt van Utrecht wilde je gaan wandelen? Voor de hond: check de foto in het profiel.
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-10 20:53
Das ook een goeie, ik ben alleen bekend met amelisweerd en het natuurgebied hier in Houten. Ga wel eens vaker naar soest en andere plaatsen maar dan rij ik mee met iemand dus die wegen weet ik niet
Ik ben wel bekend in Utrecht.. Wandel zelf erg veel met me hond Dus ligt eraan welke datum, maar anders wil ik ook wel mee wandelen hoor... En dan weet ik ook nog wel een aantal leuke plekjes
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-10 21:00
t probleem is vaak dat ik geen adressen kan vinden van waar die parkeerplaatsen zijn ben niet zo'n held met de weg en als ik dan geen adres heb durf ik de gok niet te nemen. Dus mocht iemand een voorkeur binnen regio utrecht hebben, wel een adres erbij had je ook intresse nikka?
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-10 21:01
zaterdag 10 of zondag 11 sept? Dan hebben we nog even om meer mensen mee te krijgen
Nikka
Geplaatst: 09-08-10 21:05
Ja ik wil wel mee, maar ik weet niet of het toegankelijk is voor oudere bokkers Ik heb 4 honden, maar neem er denk ik maar 2 mee. 2 Bassets.
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-10 21:06
qua leeftijd is namens mij iedereen welkom hoor ik denk dat ik er ook maar 2 mee zal nemen van de 3, die oudste loopt niet meer zo hard
We kunnen ook naar de Soesterduinen. Ik ken daar de weg en als je wilt hoef je niet helemaal door de duinen en kan je er gewoon langs heen. Daarna kan je wat drinken