Melody en ik hebben bedacht dat er maar is een bokt meeting moet komen. Dat we met ze allen wat leuks gaan doen. Wij hebben bedacht om met ze allen te gaan kanoën, als jullie het ook een leuk idee vinden. Dus vinden jullie dit een leuk idee, en wanneer zouden jullie allemaal kunnen? Kunnen jullie bijvoorbeeld 16 of 19 augustus 's middags?
Hihi, Wij hadden een tijdje geleden hetzelfde idee, dat is helaas mislukt. Maar een nieuwe poging is altijd goed Ik kan de 19e sowieso niet, dan ga ik naar het Flevo festival, 16e waarschijnlijk ook niet.. Maar dat weet ik nog niet zeker. Plannen jullie eerst maar een datum, dan kijk ik wel of ik uiteindelijk wel/niet meekan
x_kelsey_x
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-10 17:06
Ook om te gaan kanoën? hihi Ja misschien lukt het! Oke jammer dat je dan niet kan, misschien de 16e nog?!
En als het deze zomer niet meer lukt, hadden we het idee om dan na de zomer te gaan schaatsen met ze allen!
Kanoën is een leuk idee Ik kijk wel even, als de meeste mensen de 19e kunnen, is dat natuurlijk handiger en wacht ik gewoon op een volgende meeting Schaatsen gaat mij helaas niet lukken, met mn enkels, dus dan moet ik even kijken...
Ja het lijkt me echt super leuk! Maar ja het is wel heel erg moeilijk om met iedereen een datumpje te prikken.. na de vakantie in een weekend lijkt mij eigenlijk ook het beste!