hallo wie van jullie komt er uit limburg omgeving van venlo en wil gezellig een keer een buitenrit maken zou leuk zij om met een grote groep te kunnen gaan
ja ze is echt een lieverd maar dr was ongeveer een jaar of 2 niks meer mee gedaan en sinds een 1halve maand ben ik er mee bezig ze loopt zelfs ook weer mee in de les en wil snel een keer met haar naar buiten
ik woon zelf in Belfeld, heb jij je paardje in Maasbree gestald staan? Waar had je in gedachte om een buitenrit te gaan maken, ik ben daar opzich wel voor te porren. Hou er wel rekening mee dat er op veel plaatsen te veel dazen zitten op dit moment. (bij ons hier hoef je nu niet de Duitse bossen in te gaan, daar word je levend opgegeten)
Ik meld me ook, als we in de Veldense bossen gaan rijden kan iemand nog wel mee op Tinka
Gentlegiant
Geplaatst: 23-07-10 14:14
Evelyne alsals Shadow staat al ruim 2 maanden stil zou ik dan op Tinka mogen ofja Stinka
Of Coentje
Joepielama
Geplaatst: 23-07-10 15:36
@ gentlegiant,
Ik heb idd een 2-paardstrailer dus je kan eventueel meerijden. Laat dan maar weten.
Gentlegiant
Geplaatst: 23-07-10 15:36
Dat zou mooi zijn
Ik ga er vanuit dat bij deze rit dan ook alle paarden netjes geeint enz moeten zijn? Aangezien ik hier best voorzichtig mee ben hier worden ze namelijk gewoon 2 keer in het jaar geeint