Het idee gaat dus als volgt:
Omdat de zomer nu vollop bezig is en iedereen eigenlijk vakantie heeft lijkt het mij (en Dot) een leuk idee om een weekend wat met zijn alle te gaan doen? Eerst te gaan winkelen, daarna terrasje pakken, naar Bussloo, om samen uit te gaan ect? En dan aan op een van de avonden te gaan BBQ'en op Bussloo (wat eigelijk niet mag dus voel je niet verplicht, maar iedereen doet het en het is reuze gezellig natuurlijk).

Omdat wij best wel 'uit elkaar liggen' qua omgeving en toch ook weer niet, is het handig om de groep misschien 'op te splitsen' qua slaapplaatsen? Zodat meiden die van ver komen, bij iemand kunnen slapen? Ouders (

Aangezien ik sommige meiden al echt lang niet meer heb gesproken, en PGD de laatste tijd best een beetje dood was of er een beetje ruzie in de groep was is dit natuurlijk reuze gezellig en zou ik (en Dot) graag willen dat het ECHT ging gebeuren! Dus, wanneer je dit idee ECHT wilt laten door gaan, zet dan hier je naam neer:
- Lydia
Charlotte
Zet er dan ook bij welke datum je op vakantie gaat (of dat je niet op vakantie gaat), dan kunnen we daar ook alvast een beetje inzicht op krijgen en of je eventueel slaapplaatsen voor mensen hebt.
- Lydia - niet op vakantie (heeft 1 á 2 slaapplaatsen)
Charlotte - 25 juli t/m 14 augustus op vakantie (blijft bij Lydia slapen)
Dus, laat het ECHT gebeuren en doe mee