[BESLOTEN] Summer means; cute boys and friendship!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lydia_

[BESLOTEN] Summer means; cute boys and friendship!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 23:09

(enkel voor de meiden uit PGD en 'ex'leden).

Het idee gaat dus als volgt:
Omdat de zomer nu vollop bezig is en iedereen eigenlijk vakantie heeft lijkt het mij (en Dot) een leuk idee om een weekend wat met zijn alle te gaan doen? Eerst te gaan winkelen, daarna terrasje pakken, naar Bussloo, om samen uit te gaan ect? En dan aan op een van de avonden te gaan BBQ'en op Bussloo (wat eigelijk niet mag dus voel je niet verplicht, maar iedereen doet het en het is reuze gezellig natuurlijk). :D

Omdat wij best wel 'uit elkaar liggen' qua omgeving en toch ook weer niet, is het handig om de groep misschien 'op te splitsen' qua slaapplaatsen? Zodat meiden die van ver komen, bij iemand kunnen slapen? Ouders ( :) ) vinden het waarschijnlijk ook sneller goed als 1 of 2 meiden blijven slapen bij 1 persoon dan gelijk 10 personen en zo kom je ook wat beter aan je slaap (we moeten natuurlijk geen wallen krijgen, want dat is niet aantrekkelijk :P ).

Aangezien ik sommige meiden al echt lang niet meer heb gesproken, en PGD de laatste tijd best een beetje dood was of er een beetje ruzie in de groep was is dit natuurlijk reuze gezellig en zou ik (en Dot) graag willen dat het ECHT ging gebeuren! Dus, wanneer je dit idee ECHT wilt laten door gaan, zet dan hier je naam neer:

Lydia
        Charlotte

Zet er dan ook bij welke datum je op vakantie gaat (of dat je niet op vakantie gaat), dan kunnen we daar ook alvast een beetje inzicht op krijgen en of je eventueel slaapplaatsen voor mensen hebt.

Lydia - niet op vakantie (heeft 1 á 2 slaapplaatsen)
        Charlotte - 25 juli t/m 14 augustus op vakantie (blijft bij Lydia slapen)

Dus, laat het ECHT gebeuren en doe mee <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 00:02

Lydia_ schreef:
        Lydia
        Charlotte
        Carlijn

Lydia_ schreef:
        Carlijn - niet op vakantie (heeft genoeg slaapplaatsen)

Omdat jullie natuurlijk stuk voor stuk geweldige meiden blijven, wil ik graag mee en lijkt het me super gezellig <3
kreeg pb van lydd

Natuuurlijk is hier slaapplek zat in ons tuinhuisje of tent in de tuin!
en ik ga niet op vakantie dus kan hele vakantie :D

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 00:59

Carlijn__ schreef:
Lydia_ schreef:
        Lydia
        Charlotte
        Carlijn

Lydia_ schreef:
        Danique - 17 juli / 25 juli & 3 augustus/14 augustus (denk wel 2 slaapplaatsen ;) )

Tsja ik ga 2x op vakantie dus als het niet kan met mij er bij moeten jullie het maar gewoon plannen
Wel even optijd een datum afspreken, ik kan niet een aantal dagen van te voren ook nog vrij regelen ;)
Maar ik vind het winkelen&uiteten&bios ofzo heeel leuk idee :D

Omdat jullie natuurlijk stuk voor stuk geweldige meiden blijven, wil ik graag mee en lijkt het me super gezellig <3
kreeg pb van lydd

Natuuurlijk is hier slaapplek zat in ons tuinhuisje of tent in de tuin!
en ik ga niet op vakantie dus kan hele vakantie :D

Marijee

Re: [BESLOTEN] Summer means; cute boys and friendship!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 08:11

Ik heb ook een pb gehad, maar ik weet niet. Ik twijfel ontzettend. De redenen weten jullie denk ik best wel, en dat is voor jullie ook niet leuk, en daarbij ik zit met mijn werk.. Daar kan ik gewoon soms geen vrij van krijgen/nemen! Ik mag denk ik wel, mijn ouders zouden het super leuk vinden, maar bij vreemde mensen slapen.. dat gaat hun zelfs te ver. :))

Ik ga vandaag er overnadenken, vanavond horen jullie mijn beslissing :)

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 09:06

Omdat ik het topic nog wel meelees, maar door thuisomstandigheden niet altijd tijd heb om bij te lezen ( thuis verbetert het wel hoor !!! ) , en ik geen PB heb gehad, zou ik dan mee mogen ? :o

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 09:33

ik heb geen pb gehad :o alleen ik heb geen vakantie en moet dus gewoon werken

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 10:10

Sommige hebben geen pb gehad, omdat jullie gewoon nog dagelijks in ons topic zitten _O-
(oh Mich, ik vond dat jij gewoon nog 'erin' zat :P )

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:14

Lydia_ schreef:
        Lydia
        Charlotte
        Carlijn
        [***]

ondanks dat ik er nooit meer was, ik kreeg wel pb, lijkt het me echt óntzettend leuk :D :D!
voor mij hoeft opzich geen slaapplaats, omdat ik nog wel redelijk in de buurt woon maar er mogen ook altijd mensen bij mij blijven slapen!

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:15

Lydia_ schreef:
        Danique - 17 juli / 25 juli & 3 augustus/14 augustus (denk wel 2 slaapplaatsen ;) )
        [***] - 9 juli t/m 24 juli & 16 augustus tot 22 augustus - genoeg slaapplaatsen

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 10:21

Danique07 schreef:
Tsja ik ga 2x op vakantie dus als het niet kan met mij er bij moeten jullie het maar gewoon plannen. Wel even optijd een datum afspreken, ik kan niet een aantal dagen van te voren ook nog vrij regelen ;)
Maar ik vind het winkelen&uiteten&bios ofzo heeel leuk idee :D

Oh de bios is ook een super leuk idee!

Als iemand nog meer ideeën heeft voor een leuk zomerweekend, zeg het dan eventjes! We kunnen natuurlijk ook de meest stomme bordspelletjes of twister enzo meenemen _O- Is altijd super veel lol _O-

Marijee schreef:
Ik heb ook een pb gehad, maar ik weet niet. Ik twijfel ontzettend. De redenen weten jullie denk ik best wel, en dat is voor jullie ook niet leuk, en daarbij ik zit met mijn werk.. Daar kan ik gewoon soms geen vrij van krijgen/nemen! Ik mag denk ik wel, mijn ouders zouden het super leuk vinden, maar bij vreemde mensen slapen.. dat gaat hun zelfs te ver. :))

Ik ga vandaag er overnadenken, vanavond horen jullie mijn beslissing :)

Als je het fijner vind om maar 1 dagje te gaan, dan kan dat toch ook? :) Je kunt eventueel je slaapspullen meenemen, en dan op het allerlaatste moment nog beslissen of je wilt blijven slapen of niet?
En ik denk dat het voor jou het fijnst is als je bij mensen slaapt die je al 1 keer eerder hebt gezien? Je hebt sommige van ons toch al eens gezien? :)

myxlea schreef:
ondanks dat ik er nooit meer was, ik kreeg wel pb, lijkt het me echt óntzettend leuk :D :D!
voor mij hoeft opzich geen slaapplaats, omdat ik nog wel redelijk in de buurt woon maar er mogen ook altijd mensen bij mij blijven slapen!

Ook als het een weekend is? Wil je dan op en neer reizen? :P Dacht het niet, slaap maar mooi bij mij dan }>

Lydia_ schreef:
        Lydia
        Charlotte
        Carlijn
        Danique
        Leanne

Lydia_ schreef:
        Leanne - 9 juli t/m 24 juli & 16 augustus tot 22 augustus - genoeg slaapplaatsen

Als jullie nog meer ideeën hebben voor een leuk zomers weekend, zet het dan hierbij!
Lydia_ schreef:
        Winkelen
        Uitgaan
        Bussloo
        BBQ’en (op Bussloo)
        Bioscoop
        Deventer/Apeldoorn in?

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:35

Wat natuurlijk ook heeel gezellig is om met zijn alle in een tent ergens in de tuin te slapen <3
[zoals we vorig jaar ook deden bij leanne met ander topic en dat was heeeeeeeul gezellig]

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:37

jaaaa dat was echt superleuk, dan vermaak je je ook sowiesow wel :))!

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 10:41

Maar ik denk niet dat ouders het leuk vinden als 10/15(/of meer) meisjes s'ochtends/(+s'avonds) een douche nemen ect? :')

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 11:16

En ook ik heb een pbtje gekregen, ondanks dat ik niet meer in het topic zit! Superlief! <3
Lijkt me super leuk! Ik zal even kijken/overleggen met m'n ouders of ik zou mogen, en of ik dan kan enz!

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 11:26

Lydia_ schreef:
Maar ik denk niet dat ouders het leuk vinden als 10/15(/of meer) meisjes s'ochtends/(+s'avonds) een douche nemen ect? :')

Dan douche je op busslooo als we daar weg gaan :) of gewoon 1 dagje niet!
Dan ben je wel met zijn alle samen en is natuurlijk super gezellig <3

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 11:36

Leo ik denk dat heel veel mensen het heel leuk en gezellig vinden als je mag etc :D

Niet douchen, vind ik persoonlijk echt zeer uhm onaangenaam (zacht uitgedrukt :o), qua gevoel maar ook vooral met dit plakkerige zwoele weer en al dat zand dat overal tussen blijft plakken.. Gister heb ik s'ochtends, s'middags bij Bussloo en s'avonds terug van Bussloo onder de douche gestaan (en dan ook echt grondig) en vanochtend vond ik nóg zand in mijn haar.. (normaal gesproken lig je ook niet ín het zand op bussloo maar even voor het idee dan maar). :D

Misschien is het ook handig als mensen, die níet willen komen, het even laten weten? Dan weten we in ieder geval dat ze het hebben gezien en dat voorkomt natuurlijk weer gekibbel. :P
En nu, ga ik douchen onder een koude douche en scrubbenscrubbenscrubben.

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:55

oooh, of met zijn allen onder de tuinslang? ik heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee en uit ervaring weet ik dat het echt knéttergezellig is :D!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:11

myxlea schreef:
Lydia_ schreef:
        Leanne - 9 juli t/m 24 juli & 16 augustus tot 22 augustus - genoeg slaapplaatsen
        Michelle ( intral ) - stage van 9 t/m 16 augustus

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:12

Ohja, Leanne zou ik dan misschien bij jou kunnen slapen? :o Niet persoonlijk bedoeld tegenover de rest maar ik voel me toch iets vertrouwder als ik iemand al eens heb gezien :) !

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:13

En tuinslang / op bussloo douchen, ik heb er geen problemen mee hoor, voor een keertje :)) ! ik douche thuis dan wel weer grondig :))

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:34

jaa tuurlijk mag dat mich, maar moeten kijken hoe we dat doen omdat ik net iets verder woon he maar het maakt mij allemaal niet uit :))!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:36

maakt mij ook niet uit, ik kan fietsen, hahahah :D

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:14

lea zit jij niet France met een kapotte auto??

xLonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:53

Danique - 17 juli / 25 juli & 3 augustus/14 augustus (denk wel 2 slaapplaatsen )
Lonneke - 20 t/m 28 augustus - geen slaapplaatsen.

ah ik heb ook een pbtje gehad, leuk idee meiden :))
ik mag denk ik ook wel van mn ouders, als ik bij carlijn ofzo slaap, want die kennen ze al :))

Esther_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 10:55

[quote="xLonneke"]Lydia - niet op vakantie (heeft 1 á 2 slaapplaatsen)
Danique - 17 juli / 25 juli & 3 augustus/14 augustus (denk wel 2 slaapplaatsen )
Lonneke - 20 t/m 28 augustus - geen slaapplaatsen.
Esther - Niet op vakantie .. 1 of 2 slaapplaatsen (+ nog een stapelbed)