naar welke bokkers zijn jullie nou benieuwd hoe ze IRL zijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 09:18

Ik zou myrtens wel willen zien haha .
Ik ben redelijk direct maar ga soms wel eens met kromme tenen staan omdat wanneer ik tegen die mensen direct ben weet dat ik ze kan kwetsen gewoon omdat ze niet denken als dat ik doe.
Ze zouden het niet snappen want ik bedoel.
Meestal probeer ik dan via een omweggetje te vertellen wat ik bedoel.En ik wil wel eens kijken hoe dat schattige veulentje is geworden nou ie groot is(of heb je 'm niet meer ? )

Verder wil ik Jasmijn/jippie/desiree en fitz graag ontmoeten.
Denk dat ik als ik een uurtje aan de kant zit terwijl zij rijden alweer een boel kan opsteken.
en Desiree ken ik nou al zo lang nog ver voor ik een eigenpaard had dus dat moet gewoon maar eens *LOL*

verder zou ik iedereen die ik nog niet heb gezien ook graag eens zien misschien op de nationale dierenshow in den bosch eind september of midden november op paard&koets?
Lottie is dan ook mee *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 10:36

Sanderijn!!!!! Zit ik af en toe heel gezellie mee te PB-en
Nimber (tja, dat is dus gisteren gebeurt)
Lonneke, We zien elkaar veeeeeellll te weinig!!! Haha!
SONJA!!!!!!!!!!!!!!!! Tja, dat is geloof ik gewoon mijn favorite bokker/beller Haha!

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 14:14

Vaak ben je toch het meest geinteresseerd in 'gelijkgestemden', bv. mensen die ook dressuur/wedstrijden rijden in mijn geval.

Dus ik kan zowel een aantal namen noemen, maar omdat ik bang ben dat ik andere mensen dan tekort *LOL* *LOL* doe, zeg ik liever helemaal niets ....

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 16:53

Ik vind het leuk om iedereen te ontmoeten. Vaak is iemand toch op het eerste gezicht heel anders dan dat ik had verwacht van bokt, maar als ik dan even heb gepraat met diegene valt alles op z'n plaats zeg maar.

Ik heb al best veel bokkers gezien, op Bokteling en ook heb ik al een aantal keer miniboktmeetings gehad. Maar ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en met sommige klikt het gewoon heel erg goed, dat is dan achteraf erg leuk vind ik!

En ik ben ook benieuwd naar jou, Mytens. Ik vind het altijd leuk om jouw reacties te lezen, je bent lekker direct en recht voor z'n raap en je hebt humor. Ik ken je al van naam maar misschien ook wel van gezicht, heb ik zo'n vermoeden.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 16:58

ohja Jura Cool
Nou Roel hoe ben ik IRL dan? Ik ken van bokt roel en merilyn en divana van stal en jullie verwachten misschien heel wat van mij maar ik ben maar een gewoon persoon hoor ofniet roel??

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 19:41

Mytens, runningkawa, desiree, roy, PJ, Ellen, en nog een paar..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:28

Nou om te beginnen heb ik Riette, Maaike en Kitty al eens gezien.

Verder ben ik wel benieuwd naar (in willekeurige volgorde Haha! ):
<b>Tender en Mika </b>(ook Drenten *LOL* )
<b>Jacqueline, *Roos*, Sonja, moniquelucky, Shaienne</b>(de Fjordenfreaks)
<b>Brando-S, Katrien, Dorine, Prisca, Horsesofthemoon, Pinky_girl, Amulet, Sanne, Malle Babbe, Nimber, visje, Navvy, Westernworld, Exlover, Fonnie, Maaike, Dimmelim, </b>... ga maar door eigenlijk.

Dit zijn de mensen waar ik iets meer contact mee heb dan met anderen, ik vind het altijd leuk om de verhalen van iedereen te lezen.
Er zijn uiteraard mensen die niet in dit lijstje staan en die ik ook zeker IRL zou willen ontmoeten, dus als je er niet bij staat: niet persoonlijk bedoeld! Of ik ben je gewoon stomweg vergeten of er schoten me even niet meer namen te binnen (mijn baas loopt ook steeds binnen dus het moet snel snel Knipoog )
_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-07-30 12:37 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-07-30 12:38 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-08-05 16:02 ]</font>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 13:53

mytens, jura, desiree, pj, roy,vikki, tender, malle babbe!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 16:50

Citaat:
Op 2001-07-28 20:37, schreef Mytens:
Ik ben wel benieuwd naar puck, ellen, sjuimpje, pj die mensen interesseren me denk ik wel.
Hahah jullie gaan de mist in met het verschil tussen de waarheid zeggen en een grote bek. Daar zit een verschil tussen hoor.



Oh oooh,
ik wordt genoemd in een rijtje waar wel eens wat woorden over zijn geweest... Haha! *LOL* Haha!

Maar ik ben id benieuwd naar dezelfde mensen (en naar Mytens zelf nartuurlijk!) en Yvonne18/Vonneke,

ik weet nog wel wat mensen die ik beter wil leren kennen, maar daar heb ik al een bbq mee geregelt wwar de meeste langskomen.

Verder zijn er nog wel wat interessante mensen hier, maar om nou hun namen allemaal op te moeten noemen.....

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 18:13

Ik zou dovish wel eens willen ontmoeten. Hihi, grapje! haar zie ik bijna iedere dag! ( Al is ze nu op vakantie). Nu even serieus: ik zou Stef wel willen ontmoeten omdat ik het leuk vind dat ze ook een Shet heeft die ze berijd. Honey lijkt me een lieve pony en ik vond al haar vrijheidsdressuurkunsten heel leuk om te zien. Verder ben ik benieuwd naar alle andere bokt-leden. Misschien tijd voor een grote Bokt-meeting???

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 18:22

De Fjordenfans ( hierboven genoemd) zou ik ook wel willen ontmoeten! Wil niemand mij ontmoeten?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 22:48

Pppff kheb niet speciaal iemand die ik graag zou willen ontmoeten, maar hieronder een paar.
Fonnie: al best veel mee gepb't en aangezien ik haar donderdag zie moet ik die even melden natuurlijk Lachen
Sanderijn: natuurlijk vanwege mijn bewondering voor haar en tinkie... Niet om te slijmen maar dit meen ik echt. Ik heb veel meer bewondering voor iemand van 25 die een kleine pony heeft en daar alles mee doet dan voor iemand van 25 die een groot paard rijd Lachen vast ook omdat ikzelf een kleintje heb Tong uitsteken
Cody: daar chat/mail ik al erg lang mee, ook voor bokt. heel toevallig zijn we elkaar op bokt weer tegengekomen. Lijkt me wel leuk om haar eens irl te zien Lachen
Buster: daar mail ik al erg lang mee, heeft ook 3 welshjes dus dat doet al erg veel. gewoon een super aardige spontane meid die altijd wel iets te melden heeft Lachen
Stef: Om dezelfde rede als sanderijn eigenlijk... Vooral intresse in vrijheidsdressuur met hon Lachen

Tja verder vind ik het leuk om veel bokkers gewoon eens te zien, zo weet je met wie je chat Lachen

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 08:06

er zijn wel n paar die ik wil ontmoeten..
n groot deel heb k al op de bokteling gezien...
vooral naar Pris was k errug benieuwd..
en ook wel naar Mytens, Ellen, Laui..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 11:10

Met stip op nummer 1: Sanderijn. Ben benieuwd of ze in het echt net zo ontzettend lief is als hier. Zij weet altijd op precies het goede moment net effe het juiste PBtje aan je te sturen, die heeft echt een extra zintuigje volgens mij.... Heerlijk mens lijkt me dat!

Op een heel goeie 2e plaats: Stef! Hahaha, op 1 of andere manier komt er altijd wel iets tussen om elkaar niet te zien.... Maar aan de telefoon kennen we elkaar inmiddels wel, dus misschien is het eigenlijk wel beter zo. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen, lijkt het wel!

En dan natuurlijk Dorine, die heeft zo'n bijzondere, openhartige manier van schrijven, bijzondere vrouw!

En Phia Bink! Weet niet naar wie ik eigenlijk benieuwder ben, naar Phia zelf, of haar stal! Kan me helemaal vinden in haar manier van denken over paarden en paardenhouderij, dus zou het graag eens allemaal zien.

Tja, en verder zijn er nog best veel Bokkers die me heel leuk lijken om eens te zien: de Fjordenbende, Brigitta (western), Jos (western), Nimber, Madelein, en zo nog een heel stel. Voornamelijk het stel dat er vanaf het begin bij was eigenlijk. Met de "nieuwere" Bokkers heb ik eerlijk gezegd niet zoveel (wil niet zeggen dat die niet leuk zijn hoor!) omdat ik ze gewoon niet ken. Bokt groeit ook zo verduveld hard....

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 11:31

als ik mensen vergeet: sorry hoor, maar ik ga gewoon even schrijven wat nu in mij op komt!
Lovely (ontzettend veel gemaild en ook al gebeld)
Desiree (al zo lang contact mee, dat moet gewoon een keer!!)
Janna (veel gemaild en ook veel bewondering voor haat talent zonder kapsones)
Phia (tja, wat kan ik zeggen?! Nieuwsgierigheid en bewondering)
Jippie (is zo genuanceerd en weet zo goed waar ze over praat)
Sanderijn (is ze echt zo'n liefje???)
Nimber (wat zij presteert met Lottel, daar kan ik alleen maar van dromen!)
Karin (Karin die mij een kaartje stuurde om dat heel bokt mij zocht! Zo lie-ief!)
Sonja (mijn allerleukste collega!!!)

En natuurlijk alle Drenthe-bokkers! Mijn mede-Piet-fans, waarmee ik samen herinneringen op kan halen over de bijzondere kwaliteiten onze geweldige oud-instructeur....

Mensen die ik vergeet: sorry, 1000-maal excuses! Maar mocht je ook op mijn (ongeschreven) lijstje staan, dan weet je het vast zelf wel, grinnik!

Liefs, Brenda

_________________
ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tender op 2001-07-31 11:31 ]</font>

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 11:33

Het lijkt erop dat niemand mij wil leren kennen...
Ik voel me een beetje eenzaam... Verdrietig

Ik heb al een aantal ontmoet tijdens de bokteling en verder ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar alle bokkers! Ik ben altijd benieuwd wat voor persoon er achter zo'n berichtje schuilt...

Nou, ik ga maar weer eenzaam in mijn hoekje zitten wegkwijnen... Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 11:36

Zal ik bij je komen zitten dan? Ben je niet meer zo eenzaam en dan kunnen we samen wegkwijnen. Verward

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 11:37

Hey Kitty!

Heb je mijn berichtje niet gelezen ofzo Scheve mond\
Daar staat jouw naam in hoor *LOL*
En treur niet, mensen vinden mij ook niet interessant Tong uitsteken

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 11:41

tellen jullie jezelf niet bij iedereen dan....nou voor jullie dan : ik wil Kitty Cody en Roos graag ontmoeten omdat ze zielig zijjn omdat niemand ze wil ontmoeten en omdat ik er gewoon benieuw naar ben....een langer banketstaaf verhaal kon ik er nou eenmaal niet vamn maken. Haha!

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 11:43

Ja hoor Marije, ik heb jouw berichtje wel gelezen, maar daar stond ik gewoon bij als een van de mensen die je al eens gezien had. Maar toch lief van je!

Hé Roos, zullen wij dan maar nieuwsgierig naar elkaar zijn? Cool
En Marije, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar hoe je verder bent. Ik ken je alleen van op IJsco...

Ben alweer vrolijk hoor!!! Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 12:24

JA,

de waarheid zeggen is goed, maar het gaat zich vooral op de manier waarom, ik ga hier verder ook niet over uitwijden, want mytens weet denk ik wel wat ik bedoel.

MAAR nu FF verder over het TOPIC Haha!

ik zou Pam: omdat we eens hadden afgesproken samen met me ma, maar dat we het net niet rond kregen om naar vik te gaan.

dan: PJ, lijkt me wel komisch, en aangezien ik veel met hem chat.

Steeeeeeeeffie: wel lachen op de chat, en is zo wel leuk.

vik: ken ik al is mijn tante, maar kan der niet genoeg zien.
Phia: omdat ze me pleegma is.
BartBv: omdat ik wel eens wil zien hoe ie in het echt is.
orri: omdat we dat ooit eens van plan waren ( or we komen echt)
run: ook vaak op de chat


ja ik kan nog uren doorgaan, maar ik denk dat ik meer naar de mensen zou gaan waar ik mee chat, omdat het op bokt net iets onpersoonlijker is dan op de chat, ik kan dat niet zo goed uitleggen. maar oke


groetjes lara

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 12:27

Citaat:
Op 2001-07-28 21:11, schreef Pluutje:
óp internet zijn de meeste mensen heel anders volgens mij..als je met mij chat krijg je volgens mij ook een heel andere indruk.



dat is dus niet wat ik denk hihi

Ik ben al een aantal mensen tegen gekomen, en ze zijn precies zo eerlijk en rechtvoor de raap zoals ze ook op de chat zijn, en dat is juist het leuke er aan. Haha! Haha!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 12:36

Niemand wil mij ontmoeten....*snik* Verdrietig (dat komt omdat ik hier nog niet zo lang kom Haha! )
Ik ken iedereen hier nog niet zo goed, maar ik vind jullie wel allemaal aardig, dus ik zou iedereen wel eens willen ontmoeten...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 12:37

Citaat:
Op 2001-07-31 11:10, schreef Sonja:
Met stip op nummer 1: Sanderijn. Ben benieuwd of ze in het echt net zo ontzettend lief is als hier. Zij weet altijd op precies het goede moment net effe het juiste PBtje aan je te sturen, die heeft echt een extra zintuigje volgens mij.... Heerlijk mens lijkt me dat!


Citaat:
Op 2001-07-31 11:31, schreef Tender:Sanderijn (is ze echt zo'n liefje???)



___
Citaat:
Op 2001-07-30 22:48, schreef Pinky_girl:_Sanderijn: natuurlijk vanwege mijn bewondering voor haar en tinkie... Niet om te slijmen maar dit meen ik echt. Ik heb veel meer bewondering voor iemand van 25 die een kleine pony heeft en daar alles mee doet dan voor iemand van 25 die een groot paard rijd Lachen vast ook omdat ikzelf een kleintje heb Tong uitsteken




jongens jullie maken mij nu wel heel erg verlegen*bloos*bloos*bloos*
_____________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-07-31 12:41 ]</font>