Uiteraard begon de ochtend goed, ik versliep me een beetje dus ik moest behoorlijk haasten naar de boot. En ik had niet eens een TT-nacht in Assen gehad!

Ik was nog op tijd om Elles van de boot te halen en samen hebben we een gezellig kopje thee gedaan. Ik had Elles nog niet eens ontmoet, dus ik vond het ook leuk om rustig even met haar te kletsen

Fietsen alvast betaald en om half 11 kwam er nog een clubje bokkers van de boot. Fietsen opgehaald en daar kwam de tweede blunder van de dag, Jantina had een tandem-team over het hoofd gezien

Gelukkig konden Lia en Albert ook goed enkelspan rijden

Een flink tochtje op de fiets, wat me overigens best meeviel. Die 13 km (ongeveer) hebben we toch snel en vlekkeloos afgelegd

En dat met een tandem-teamie als Nienke!

De reddingsboot was wat laat, dus dat kwam mooi uit, hadden we nog ruim de tijd om een mooi plaatsje op het duin uit te zoeken, Marco en Karin hadden we ondertussen ook al gevonden.
De reddingsboot was leuk geloof ik he jongens? Dat moeten jullie maar vertellen, maar er zijn behoorlijk wat foto's geschoten, dus dat kunnen jullie straks allemaal wel bekijken.
Na de reddingsboot het paardegraf bekeken en op de fiets naar het dorp. Daar zagen we nog het Shantykoor en de dansgroep. Helaas misten we de Horlepiep en de Zevensprong

Om twee uur waren we bij de paardeverhuur. Marco en Albert werden door Mijnmarco afgehaald voor een uurtje vliegeren en de pennymeiden gingen ponies uitkiezen

Ik mocht op een supersonisch coole super-camouflage-schimmel-pony.
Wat heb ik toch met die schimmelponies??

De rit ging goed, brave paarden zodat we rustig konden rijden en kletsen. Hier en daar ging er eentje niet zo snel of extreem scheef (arme Elles

Na de rit een ijsje en om half zes met de boot..... Athans.... Dat dacht ik

Helaas was er helemaal geen boot om half zes, die kwam pas om half zeven.
Sorrie jongens, ik begrijp ook niet waarom mijn baas me nog niet ontslagen heeft

Kortom, een dagje lekker onthaasten en ontstressen.
Zeker voor herhaling vatbaar, maar ik geloof dat er al wel weer wat boktmeetings op stapel staan!