Naar aanleiding van dit topic [EA-RVG] Strandrit met manegepaarden omg Noordwijk , wie gaat er mee? was vandaag de strandrit bij manege Bakker in Noordwijkerhout.
Mee waren:
iloveyah87
eroslover
Delaja
libertad + vriendin
XmissdaphX
tatyana
XxHaffiesxX
De meesten waren al vroeg daar, maar ik en Daphne waren iets te laat door een open brug en wegomleiding. Libertad belde mij nog, want ze was opzoek naar de rest, maar wij waren er dus nog niet. gelukkig heeft ze de rest nog kunnen vinden

Aangekomen op de manege, bleek dat ze 3 groepen bij elkaar hadden gevoegd en we dus met 17 man reden + 1 begeleider. Nadat de paarden waren toegewezen was het opzadelen en op naar de bak, waarna we op weg gingen.
De groep was erg gezellig, alleen was het wel jammer dat niet iedereen even ervaren was. Daardoor hebben wij driekwart van de rit nauwelijks kunnen draven en niet kunnen galopperen.
Op een gegeven moment heeft de begeleider iemand van de manege gebeld die de onervaren kwam ophalen zodat de groep gesplitst was. Toen hebben wij nog wel 2 kleine galopjes kunnen doen.
Al met al was het erg gezellig.
Doordat niemand onderweg foto's kon maken heb ik dat maar gedaan met mijn telefoon.
Hier is het resultaat:
1 Net weg van de manege

2

3 Delaja

4 Mooi recht tussen de oren

5 Het bos in..

6 De ruiters achter mij

7 Vanuit het bos de duinen in

8 Op het strand: fjord=libertad haflinger= vriendin blauw truitje+ groene bodywarmer= Eroslover

9 Daphne

10 Haffies

11 Foto van elkaar

12 tatyana

13

Mocht ik een fout hebben gemaakt mijn excuses...
Mochten jullie nog aanvullingen hebben of foto's voeg maar toe