Daarna had ik les met Razin (zie foto's op ITP). Al snel kwamen orri en Hillbilly aan, en AMSAMSAMS en orri hebben toen foto's in de wei gemaakt (ook foto's op ITP). Toen ik was uitgelest, zijn orri, Hillbilly en ik naar de groenteschuur gereden om appels te halen voor de paarden en daarna naar het stadje waar we een BBQ bij de Hema gingen kopen. Ik had 'per ongeluk'

Vervolgens hebben orri en ik hem door heel het stadje gesleept, winkel in, winkel uit.

We waren eindelijk klaar en toen was het al een half uur nadat onze bonnen waren verlopen, gelukkig geen boetes en wielklemmen!

We gingen naar mijn huis en daarna hebben we boodschappen gedaan voor de BBQ. Prima en Napoleon zouden er om half 5 zijn, dat werd 6 uur.

We vertrokken naar 't Twiske waar we het hele gebied zijn doorgecrossed omdat ik een strandje niet kon vinden dat ik in mijn hoofd had.

Eindelijk waren we er en konden we gaan BBQ-en. We hadden van alles; salades, allerlei vlees, stokbrood met allemaal verschillende kruidenboter, marshmellows! Napoleon ging ondertussen haar hoofdstel schoonmaken voor de wedstrijd de dag er na.

Alleen werd het wel erg koud dus al snel zaten we met allerlei jassen, truien en bodywarmers aan. De foto's die gemaakt zijn zal orri plaatsen, en misschien heeft zij ook nog wat aanvullende informatie.

Het was iig een heel geslaagde dag!