-heel- misschien dat ik ook mee ga, maar dat moet ik nog even kijken. Ik weet niet wat voor buitenrit jullie willen houden? Omdat ik denk ik stappend moet komen. Want als ik onspap lief aan kijk over de trailer, zal hij zeggen 'ga hier het bos maar in'
@ desty, ik weet niet of het op een zaterdag is, we gaan waarsch. in de 5de of 6de week van de zomervakantie omdat ik de tweede, derde en vierde week op vakantie ben en de 1ste week heb ik ponykamp
Wil iedereen die zich aanmeld/aangemeld heeft even zeggen waneer je niet kan?
in de zomer vakantie zal ik op elke zaterdag of woensdag kunnen (anders heb ik geen paard) en dan in de week van 17 tot 27 juli ben ik naar schotland op vakantie dus gaat het ook een beetje lastig
Even de lijst nog eens, voor de duidelijkheid kun je je naam erbij zetten. En het wordt dus in de zomervakantie in Heesch Anne Roos horsieslii El_vis
Ik kan mee, mits de rit niet te lang wordt, en ik zou graag even willen weten wáár we precies willen beginnen, aangezien mijn pony nu niet bepaald vlak naast de deur staat en ik dus op de fiets moet komen met haar. Ik kan vanaf 30 juni t/m de laatste week van juli daarna niet meer.