oooooh, oke. ja ik weet niet of ik met an mee ga zeilen maar denk het niet opzich want volgens mij ging ze met d'r nichtje.
Maripossa
Geplaatst: 13-04-10 22:16
Ik heb die vrijdag op zaterdag misschien wel een pyjamaparty ( ) bij een vriendin, maar dat maakt opzich niet zo veel uit want we gaan dan meestal toch na het ontbijt ongeveer naar huis en dan kan ik makkelijk de trein om 12 uur/half 1 nemen. Maar we moeten nog even kijken of Maya en Isa dan zouden kunnen.
Jongens ik vind dat Stephanie ook mee moet hoor Ik heb d'r al supervaak gemeet en ze zal d'r prima bij passen. Steph is vet gezellig, bovendien zit ze al best lang bij het topic
Ik bedoel je kan niet de ene wel en de ander niet als we met het oude groepje gaan meeten, dan kunnen we net zo goed met iedereen gaan anders vind ik het persoonlijk echt heel erg naaiend voor de rest
Ik kan misschien ook wel 8 mei, ligt er net aan of ik op vakantie ga of niet.. En idd, we gaan met het oude groepje, dus oude groepje en niemand anders, die andere meeting is dan met de rest erbij.
Bolivia
Geplaatst: 14-04-10 15:49
Hm naja ik vond het juist banketstaaf voor Steph, omdat ze wel al heel lang bij dit topic zit (bijna 2 jaar). Misschien niet heel actief, maar wel lang. Bovendien hoort ze ook wel bij de "oudere" mensen van het topic, ze is ouder dan ik namelijk, en past er misschien beter bij dan de nieuwe mensen. Maar ja, als jullie het niet willen.. jammer hoor
Maar ik bedoel meer dat we dan gewoon moeten meeten met de mensen die de vorige keer gingen meeten, en dan rebecca! Ik ben ook helemaal niet oud ofzo.. En het is ook zeker niet dat ik stephanie buiten wil sluiten, maar ik wil gewoon nog een keer een meeting met alleen jullie, en ik wil al helemaal niemand kwetsen!
Anoniem
Geplaatst: 14-04-10 17:04
Nou dan gaat Steph toch mee, maar dan gaan Dees en Alice ook mee, klaar. Dat jij Steph verkiest boven die twee, wilt niet zeggen dat iedereen in het topic dat doet he. Kijk mij zal het een fiets worst wezen wie mee gaat, maar niet de ene wel de ander niet. Dat is gewoon buitensluiten en dat is gewoon te banketstaaf.
Bolivia
Geplaatst: 14-04-10 17:13
Nou sorry hoor, dan zeg ik al niks meer. Ik doe toch alles verkeerd: hier, thuis en op school, overal gewoon. Als je wil dat ik wegga omdat ik zogenaamd mensen buitensluit, prima, zet me er maar uit. Ik weet dat ik een poedersuiker ben, dus zeik me nog maar lekker verder af, kan er ook nog wel bij. Ik ben toch overal het pispaaltje.
Jezus Maya doe normaal, ik zeg dat toch nergens . Hoe bedoel je over reageren op basis van.. niks? Je bent een hartstikke leuk kind en je weet dat ik dat van je vind, ik zeg gewoon dat het niet eerlijk is om persoon A buiten te sluiten, persoon B niet en persoon C wel weer.
Bolivia
Geplaatst: 14-04-10 17:25
Sorry ik voel me gewoon heel raar nu, zit half in een paniekaanval en ben fiets depressief, alles gaat gewoon verkeerd de laatste tijd
komop jongens, wij gaan nou toch niet óók ruzie lopen maken! het was alleen zo dat wij graag wilden meeten met de mensen die we al een keer gezien hadden, dus dat zijn voor mij isa, maya en judith, en voor jullie ook rebecca nog erbij, en dus het 'oude' groepje.. en het is gewoon dat als stephanie mee moet, dan moeten alice en die anderen ook mee, het gaat ons er helemaal niet om hóelang je in het topic zit (want dan zou ik ook niet meemogen), maar gewoon dat we jullie al een keer gemeet hebben en ik zou graag gewoon met dat groepje gaan.
en daarom 2 meetings.. maar als dat niet kan door dat anderen het er niet mee eens zijn, dan niet, dan doen we gewoon 1 meeting.. prima
En ik wil met niemand ruzie, laat dat even duidelijk zijn! Maya ik vind je een top meid, je moet niet zulke rare dingen over jezelf zeggen. Maar ik zou het leuk vinden om gewoon nog een keer met jullie te meeten. En daarom had Judith nou juist 2 meetings bedacht, dan hoeven we ook niemand buiten te sluiten! Maar nou helaas omdat het allemaal zo raar gaat, hoeft het van mij ook niet meer, maar ik wil echt absoluut geen ruzie!