Op deze tweede paasdag kwam ik (of nou ja eigenlijk gister nacht al, maar mijn iPod maakt gebrekkige woorden) op een geniaal plan

Jori zei namelijk dat we een keer moeten gaan stappen
nu zijn vanaf het weekend voor Q-Day tot en met Q-Day de aprilfeesten in Amsterdam! Vet gezellig en hoeft niet tot heel laat te duren dus op zich kan je dan de laatste trein terug nemen.. en op zich kunnen hier ook misschien een paar mensjes blijven slapen die echt van ver komen...maar ik weet niet of dat mag aangezien dat natuurlijk dan bij mij thuis is enzo
of nouja wsl mag dat eigenlijk wel (niet te veel). Ik heb ook nog niet eens gevraagd of ik dat mag hoor met jullie daarheen
maar mag ik waarschijnlijk wel en ik dacht als jullie willen is dat wel leuk
.Dat is dus 23/24 april.
Sfeerimpressie:
(dit is nog in de middag daarom zo weinig mensen)
vlnr podium met bandjes, tafeltjes om te zitten, mini reuzenrad, open podium met bar, zweefmolen ( die is ZO VET en als je in de laatste ronde komt gaat hij keihard enzo haha dat is echt te cool en daar gaan ook alleen maar grote mensen in hoor haha niet dat dat schaamtelijk is ofzo )

hahaha en ik en vriendin van zus vorig jaar in zweef (je moet dus als een debiel gaan schommelen dat is zo grappig)

en even een paar van de hyves gepikt

er komen bijna alleen amar mensen van jullie leeftijd hoor
iig heel veel. Aangezien op deze foto heel veel oudere staan haha.
.
en hierbij maakt het ook niet uit hoe oud je bent enzo.
Als ik kan iig
.
Ik heb 24ste ook al een feest dus ik denk niet dat ik het dan ga redden