Na een tijdje kwam ook Peter even een kijkje nemen hoe het ging. Cerise moest natuurlijk wel even gedag zeggen.
En Peter ons ook:
"Hi Boppers!"
Intussen droop Melissa echt van Cerise af, dus mocht ze afzadelen, terwijl ik het hoofdstel verwisselde voor het halster.
Cerise was trouwens nog lang niet moe, hoor, die begon net pas een beetje warm te lopen!

Melissa ging lekker in de weer met water en spons, maar niet voordat Cerise een slokje had genomen.
En wat is er lekkerder dan dit als je net gewassen bent... }>
Zo, eindelijk rust.
Na dit stalbezoek hebben we Melissa weer thuis afgezet en ook Dorine. Ze was intussen behoorlijk moe, dus we zijn niet meer mee naar binnen gegaan.
Overigens mochten Heike en ik Cerise ook onder het zadel uitproberen, maar aangezien Heike een tijdje geleden een gebroken rug heeft gehad leek het haar niet zo verstandig om op een vreemd paard te gaan zitten en zelf ben ik ook niet zo'n lefgozertje (en ook pas van m'n bijrijdpaard gelanceerd waarbij m'n achterste nogal gehavend uit de strijd is gekomen...

Dorine, ik vond het erg leuk om je in het echie te zien en om Cerise te bewonderen.