Breda Hippique

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:12

Ik ben er morgen ook! Ik ga met liberty mee Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 22:19

snowdon schreef:
Ik ben er morgen ook! Ik ga met liberty mee Lachen


Inderdaad, Leon gaat met mij mee, we zijn er rond half 10 als het goed is, Tyrza moet iets voor 10en rijden Haha!

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:32

en het was me toch gezellie hihi, ben alleen een beejte verbrandt en was vreselijk moe en heb veel te veel gekocht grrrrr, is m'n koop ziekte toch nie over haha, hebben jullie je ook een beetje vermaakt???? ik dus wel mare hebben jullie ook nog een kijkje genomen bij onze vrachwagens ???? en mij toevallig gezien (kan ik me nie voorstellen want ik zat de hele tijd bij de dressuur haha veel te warm om daar de hele dag een beetje te gaan staan haha.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 23:13

marloezzke schreef:
en het was me toch gezellie hihi, ben alleen een beejte verbrandt en was vreselijk moe en heb veel te veel gekocht grrrrr, is m'n koop ziekte toch nie over haha, hebben jullie je ook een beetje vermaakt???? ik dus wel mare hebben jullie ook nog een kijkje genomen bij onze vrachwagens ???? en mij toevallig gezien (kan ik me nie voorstellen want ik zat de hele tijd bij de dressuur haha veel te warm om daar de hele dag een beetje te gaan staan haha.

ik ben een paar keer (zeg maar een beetje veel Knipoog ) voorbij jullie gekomen, maar zag je niet Jammer hoor

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:36

ach jah we staan op meer evenementen dus misschien dat je me toch nog wel een keer tegen komt. (fijn al die gratid kaarjes haha)