en heb ik wat te drinken ingeschonken. ze heeft gelijk ook even kennisgemaakt met mijn kids, man en schoonouders. na het frisse drankje zijn we even langs al mijn beestjes gegaan. eerst even geitjes en schaapje gekeken, toen naar nina en noah. het geluk trof dat ze net wat beweging kreeg van mijn buurmeisje waar ze nu op het moment even staat en sanderijn had de eer om ook even op mijn kanjer te mogen rijden. niet dat ze er erg blij mee was
en foto's maken van haar op nina was helemaal uit den boze!!! lekker toch gedaan en ik hoop maar niet dat ze die straks weggooit. toen ben ik nog even op nina gaan hobbelen en vervolgens zijn we terug naar huis gegaan en hebben met zijn allen gegeten. na het eten zijn we richting tinkie vertrokken voor een meeting met tink en een prachtige rit met tinkie voor de kar. heerlijk zitten kletsen samen en ook tinkie had het goed naar haar zin. ik nog enthousiaster dan ik al was toch maar nadenken over nina aanspannen... het was heerlijk weer en we vergaten tijdens de rit al gauw de tijd. bleek dat we zon 1,5 uur weg waren geweest en de stalhoudster vroeg zich al af waar we bleven. nadat we tinkie hadden teruggezet heeft tante sanderijn me thuis gebracht en tevens haar autorijkunsten laten zien
vrouwen (behalve zij zelf) en oude opa's horen niet achter het stuur toch sanderijn
alleen die jonge binkies ziet ze graag autorijden om er vervolgens een partijtje wegracen mee te doen
. toch wel enigszins veilig thuisgekomen hebben we afscheid genomen en beloofd dat ik snel weer eens bij haar thuis kom meeten. sanderijn bedankt voor de gezellige dag!! mijn armen zijn nu toch ook wel knalrood van die zon.
nee het was zeker voor herhaling vatbaar en ik kom zeker nog eens menervaring opdoen bij je superknollie, want ze doet het fantastisch