25-04 wandelen voor stichting hulphond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

25-04 wandelen voor stichting hulphond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 23:16

Citaat:
Wandelt uw hond ook mee voor Stichting Hulphond?

Zondag 25 april 2010 organiseert Royal Canin voor de tweede maal de grootste hondenwandeling van Nederland. De opbrengst van deze wandeling komt volledig ten goede aan Stichting Hulphond. Stichting Hulphond leidt hulphonden op voor mensen met een motorische of auditieve beperking of epilepsie.

De wandeling is een route rondom een deel van het water op recreatiegebied Bussloo. De route langs het water is ca. 3 km. De route over het fietspad (geschikt voor mensen in een rolstoel) is ca. 4km.

Op deze dag zal ook de uitreiking van de verkiezing van de leukste hond van Nederland plaatsvinden.

Wat kunt u verwachten als u met uw hond deelneemt:

* U ontvangt een leuke tas met presentjes, waarbij ook de hond niet vergeten wordt.
* Elke deelnemer maakt kans op een jaar lang gratis Royal Canin gezondheidsvoeding voor de hond.
* En natuurlijk kunt u een leuke dag verwachten.

U kunt zich nu aanmelden voor de leukste hondenwandeling van Nederland voor Stichting Hulphond.

U kunt zich tot donderdagavond 22 april 20.00 uur aanmelden voor deze wandeling.

Wandel voor Hulphond wordt georganiseerd voor Stichting Hulphond door Royal Canin.

http://www.wandelvoorhulphond.nl/

Gaan hier ook nog bokkers naar toe?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 23:19

ik lees het nu net; maar is het de bedoeling dat er inschrijfgeld moet worden betaald per deelnemer/koppel zodat daar het geld mee wordt opgehaald/ingezamdel of hoe of wat? Ik word van de site namelijk niet zo heel veel wijzer :o

ikenindi

Re: 25-04 wandelen voor stichting hulphond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 23:20

Ik las op de site dat het 2,50 per deelname kost en dat dat dus gedoneerd wordt...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 23:21

Citaat:
Inschrijven

Op deze pagina kunt u uw hond inschrijven voor "Wandel voor Hulphond".

De bijdrage bedraagt € 2,50 per deelnemende hond. Dit bedrag wordt aan Stichting Hulphond gedoneerd en door Royal Canin verdubbeld. U bent vrij om een extra bijdrage te doneren. Ook dit extra bedrag komt volledig ten goede van Stichting Hulphond. Het bedrag wordt door middel van een eenmalige automatische incasso van uw rekening afgeschreven.

Na inschrijving ontvangt u een bevestiging per mail met daarin alle gegevens over "Wandel voor Hulphond". Bewaar deze mail goed, de code die hierin staat heeft u nodig bij het afhalen van uw stempelkaart.

http://www.wandelvoorhulphond.nl/duplic ... ijven.html

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 18:13

Lijkt mij op zich super leuk om te doen! Alleen zit ik dan net bij de paarden. Wordt dit ieder jaar georganiseerd?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:13

BB > BM

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 14:02

wat ik las wel ja. maar wie gaat er dit jaar? Ik wel mss, en lijkt me leuk mensen te meeten gelijk :) En aangezien bokt vol zit met hondeneigenaren... ;)

Juliettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 19:43

Jaaa ik ga er misschien heen met hulphond pup Nala :)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 10:33

ik heb besloten toch niet te gaan... ga gewoon lekker thuis mijn verjaardag vieren ;)