Meeting bij Missnynke + foto's!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Meeting bij Missnynke + foto's!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 19:25

Missnynke nodigde mij en Annet (xmoonlightx) uit om op haar Haflingers te rijden en dat hebben wij dan vandaag ook gedaan. Ik en mijn moeder haalden eerst Annet op en daarna reden we door naar het mooie huis van Nynke (missnynke). We hebben toen Sienna,Moonlight en Henk uit de wei gehaalt. Ik ging op Moonlight rijden dus die heb ik gepoetst,gevlochten en opgezadeld. Ik begon dus met wat rondjes te stappen terwijl Annet en Nynke Henk nog aan het longeren waren. Toen stapte Annet ook op. We hebben heel erg lekker gereden en ook nog gesprongen (lees: op de hindernis aandraven-stilstaan-en erover heen stappen Haha! ). Later gingen we afzadelen en toen kregen Sienna,Moonlight en Henk voer zodat de teugels uit mijn handen werden gerukt want stel je voor dat je 1 sec later je biks kreeg Haha! . We hebben de pony's terug naar de wei gebracht en zijn toen wat gaan drinken. Heb nog even de stallen bekeken en we zijn toen in het hooi gaan zitten. Mijn moeder kwam Annet en mij weer ophalen en zijn toen dus weer naar huis gegaan. Nynke het was een hele leuke dag!!!! Bedankt!!!
Afbeelding
Annet op Henkie.
Afbeelding
Ik op Moonlight
Afbeelding
Hier zat ik door op Moonlight

Er zijn meer dan 100 foto's gemaakt maar die krijgen jullie later te zien(nynke stuurt ze binnenkort).
De groeten!!!

-xxx-jes Jildau

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:11

haha ja het was echt leuk! hihi moonlight is echt gek op eetn, als ze het allen maar hóórt....
en je zat heel netjes door op moonlight hoor jildau!