Ik kan in april ieder weekend op zich wel. Mei wordt me wat te laat, dan ben ik al haast uitgerekend. Wil dan liever een beetje kalm aan doen en lekker dichtbij huis blijven
ik weet ook niet zo best wanneer ik wel of niet kan, wat mij betreft moet er gewoon geprikt worden zodat ik er rekening mee kan houden. meeten bij iemand thuis was het plan toch? (bij leandrotje?)
kraammeeting bij mij is ook goed hoor... alleen dan wordt het begin/half juni waarschijnlijk denk ik! Kunnen we lekker in de tuin zitten Ruimte genoeg bij ons thuis in ieder geval.
Bedenk me ineens dat ik nu bij de mc donalds werk en niet zo 1 2 3 weet wanneer ik moet werken in het weekend, dus zeg maar wat jullie uitkomt en dan pas ik me wel aan. zaterdag 1 mei vier ik mijn verjaardag, dus zondag 2 mei zal ik wel moeten werken.
Als jullie een weekend ver weg plannen in mei kan ik gewoon vrij vragen en werk ik een andere dag. Ook kunnen we naar diph, geen probleem Zeg het maar
Ja dat vind ik ook prima Alleen rekening houden met de zwangeren dat die niet zover kunnen lopen denk ik en dat er wat te doen is voor de kids die meegaan, maar ik denk dat dat vooral kleine kinderen zullen zijn.
vermoed ik ook misschien de boys van steph ook? dus moet t iets zijn wat voor iedereen leuk is, overigens vind ik het al geweldig om toe te kijken hoe kids hun vermaken.
diphranil
Geplaatst: 27-03-10 09:13
In Drachten zit toch een hele mooie kinderboerderij? Gingen we vroeger altijd naar toe met schoolreisje van de basisschool Is ook wel mooi centraal vanuit Assen, Heerenveen, Leeuwarden...