Voorbij Assen kreeg ik een ruzie met een eend ( een eend auto dus

Die man kon absoluut bniet rijden en was vreselijk irritant. Aangezien ik een "heer "( in mijn geval een vrouw) ben was ik heel netjes om er achter te blijven. Ik kon me eigen wel opvreten. Maar daar zagen we de bordje al van een woonplaats dat ik niet uit kan spreken. Gasselte bla bla bla ofzo. Dus we waren er vlakbij. En jah hoor daar was Onstwedde. Dus wij zoeken naar de straat en die hadden we ook zo gevonden. Compliment aan MarijR voor de goede routebeschrijving

Even later zaten we in de tuin maar al naar 5 minuten zitten kopnden we verkassen naar een stukje waar het zonnig bleef.
Al na een kleine 30 minuten was het al raaak met eenwaterpistool. Lang leve de speelgoedwinkels. Even later gingen we BBQen en dat ws super de super voor elkaar. Met salade's (lust ik niet maar evengoed), stokbrood, fruitjes in een sappie (ik weet niet hoe je het noemt) en natuurlijk het vlees. Na gezellig gegeten hebben. en nog een avontuurtje met een brandslang te hebben overleefd zijn we naar de jaarlingen en oudje toe gelopen. Dit is namelijk een tijdje lopen naar hun land.
Op de terugweg wilden we nog liften maar de boeren waren ons te slim af. Terug gekomen bij MarijR gingen we gezellig met elkaar babbelen en nog foto's bekeken. De fakkels waren aangestoken en toen het echt donker was hebben we met zijn allen nog een kaarsje voor Dorine aangestoken.
Op een gegeven moment moesten Dr_jacksel en ik naar de WC. Dus MarijeR legde het even uit waar het was. En aar stonden maar liefst

en de tik tak stroom machine

marijR het was super gezellig en erg bedankt

EN tot de volgende keer