Oke, wederom om 8 uur 's ochtends de deur uit, om 9.28 stond ik op de Hollandsche Rading en werd ik maar liefst 3 minuten te laat (erg he, het is ook zo eng daar, ik liet een paar mannen schrikken

Op naar stal, daar stonden al een paar bokkers klaar om voor het eerst op mijn netvlies gebrand te gaan worden

Mammasan, Dynamiek en kort daarop volgden Richtje en Denman in een heel coole combo! Lunatic was ook van de partij, die kwam iets later dan de rest....
Op de verzamelplaats, heb ik samen met Prima gewacht op de ploeg en alleen favorietje gezien die naast de pony stond, toen de ploeg van Napoleon en de anderen... waar waren de anderen

Vandaar dat ik daar geen foto's van heb, favorietje en Mobick die kwamen er nog bij de anderen hadden een verkeerde afslag genomen en werden tegemoet gereden, na een rook en plaspauze

Was wel even apart om te zien dat Mobick zich splitste van de groep en in een rap tempo, haar tempo-zakdoekjes ging opzoeken

Hij toont zeker groter dan 1.76, joekel!!
Prima heeft ook foto's gemaakt... waar blijven ze

Verder was de natuur erg mooi en ondanks de schaduw waren mijn schouders toch een beetje rood geworden, na de after sun weer gewoon bruin! Ik heb na het eten, waar ik niet op de foto's wilde....
vind ik dus niet zo erg leuk bokkers met digi's

En zoals Kayla kan beamen is degene die tegenover me zit met eten vaak de ... als het om foto's nemen gaat aan tafel

Als je dan met stroop gaat spelen (wat sommigen met cocktailsaus hebben, heb ik met pannekoekenstroop

Ik ben blij dat er zoveel fotogenieke dieren en mensen waren, maakt het fotograferen stuk makkelijker