Nou ja, vlak voordat ik aankwam maar even gebeld dat ik vroeg was, en gevraagd of Albert gebak wilde halen

Ik heb eerst de hondjes uitgelaten, en toen ik terugkwam stond Lia al voor het raam.
We hebben dus eerst ontbeten met aardbeiengebak, en hebben ff bijgekletst. Toen zijn we het veulen gaan kijken, een errug leuk ding is het. Ze heeft nog even een showtje weggegeven, en het wordt vast een erg goed springpaard.
Daarna weer terug naar Hoog Soeren, de hondjes uitgelaten. das altijd erg grappig, 5 van die schobbejakken bij elkaar

Mijn meiden hebben een nieuwe bijnaam gekregen van Albert, ik heb nl 2 blije mongolen.

Daarna zijn we onderweg gegaan naar Onstwedde. We hebben een tussenstop gemaakt bij de Mac, voor een Le Royal (erg vaag sausje) en een Mc Flurry.

Ik zat in de kattebak, en werd gevoederd over het hek heen.
eenmaal in Onstwedde, (mooooi wonen

Toen zijn we naar het weiland gelopen, waar 2 merries stonden met het veulen van dit jaar. Hele mooie ponies, en het veulen is een plaatje

Daarna ff bijgekletst en lekker gegeten.

Een paar mensen konden zich niet gedragen en begonnen een watergevecht metde supersoaker

Yootha zat Amber op te stoken dat ze mij moest natspuiten, dus die heb ik ff teruggepakt

We zijn ook nog naar de jaarlingen geweest, mooie ponies, en opa Sepp is een schatje. Tony vond het daar nodig omde plantjes water te geven.
Nadat we terug waren was het al best laat. Albert, Lia en ik hebben nog wat gedronken en zijn toen weer weggegaan. de bedoeling was, dat ik s nachts nog naar Rotterdam zou gaan, maar gezien de tijd en de afstand ben ik toch maar bij Ab en Lia blijven slapen.
Vanmorgen moesten zij een recordpoging doen met de Korando, en ben ik al vroeg weer naar Rotterdam gereden.
Albert, Lia en Marije en haar vader en moeder, ontzettend bedankt voor de gastvrijheid, ik heb een topdag gehad.
Heel erg bedankt