Ben der niet zo goed in en zal ook de helft vergeten maar daar gaat het niet om toch

Zaterdag ochtend zou ik met de trein naar noortje(Berdientje) toe gaan ik zou de trein van half 9 nemen maar doordat ik mijn huissleutel kwijt was*ja errrg slim )

Met de trein ging alles zo maar goed

Bij Nootje aangekomen zijn we even de 2 aller liefste shetjes van de wereld gaan bewonderen en knuffelen

Pooh natuurlijk ook echt 2 droppies alleen het dien best wel een dikke buik

Om 12 uur/half 1 zou trudy (Cassidy) ons (Lianne(pooh),Nootje en mij)ophalen bij Noot thuis .We moesten van stal dus snel weer richting huis omdat noor der tas nog moest pakken

Maarja we waren toch allemaal op tijd klaar en konden om half 1 vertrekken helemaal vol bepakt .Maar het paste allemaal net

Onderweg was het nog al stil in de auto maar iedereen was blijkbaar nog al moe

Noortje moest kaart lezen alleen kon ze dat niet

Daar hebben we de overbeladen toet toet

Daarna volgde de andere bokkers ook redelijk snel.
Vooral Esther(Buitenzorg),Der man,Jerai Lover en Jacksel hoorde je aan komen met de witte sjoef auto

Hebben iig heel veel lol gehad toen

We zijn later maar met de tafels en stoelen verhuist naar achteren toe

Waar we gingen bbqen

Er was iig voor iedereen vlees genoeg en volgens

Maar het bbqe was iig heel gezellie en lekker gekletst enzo

Ook werd er water gevecht gedaan met een waterpistool

Daarna zouden we naar de jaarling en hun oppas

Maar goed het was wel een leuk wandelingetje hoor

Onderweg was Yootha haar veter steeds los blijkbaar kon ze niet zo goed strikken

Owja onderweg

Uiteindelijk

Vooral de opa sep !

Tja

Toen we vanaf de wei met naarlingen

We wouden slim doen iig

Maar Marije vond het niet zon slim idee dus gingen we maar gewoon de normale weg .
Yootha,Cassie,Greetje en ik wouden nog gaan liften maar die man met zijn tractor stopte niet eens voor ons dus nu praat ik niet meer met hem hoor

De rest liep verder voor dus riepen dat ze een auto moesten sturen om ons te halen maar dat deden ze weer is niet flauw he

Weer aangekomen op de boederij brande de fakels van Clau(Chica)al en was het weer gezellie

Zal maar niet zeggen hier wat dat was want das te erg

Ook gingen we nog allemaal een kaars aan steken voor Dorine .Maar toen Iemand aan Es vroeg waar haar kaars was zei ze heel snugger

We hebben dus allemaal een kaarsje aangestoken voor Dorine en daarmee in het gras haar naam geschreven het was erg indrukwekend vond ik

Langzamer hand vertrokken de mensen die niet bleven slapen .En hebben wij allemaal nog even boven gehangen en wat gebokt .
En toen vertrok iedereen richting bed

Ik heb lekker in het stro geslapen

De rest sliep boven .
Heb redelijk geslapen ondanks het gesnurk van een bepaald iemand en het getik van het stroom .

Sochtends had Ed nogal erg veeeeeeeel moeite met opstaan ik zal jullie de details maar besparen

Was iig wel lachenwekkend om te zien .
Langzamer hand werd iedereen toen wakker(of wakkergemaakt)
En hebben we lekker buiten met zijn alle ontbeten

Daarna ging Es met der doos

Dus afscheid van hun genomen

Toen gebeurde ook nog HET stoel verhaal

Cassi zakte dus door de stoel *echt ikeaaaaaa

Maar zag er iig erg leuk uit.Daarna ging Cassie samen met Marije een poging doen om de stoel te maken .Ze hadden hem ZONDER handleiding in elkaar gezet alleen verkeerd om

Was erg grappig Cas bedankt voor het door de stoel zakken he

Daarna zijn noor en Lian nog met de brandslang zeiknat gespoten .(jacksel en ik rolde hem veilig uit

Daarna zijn we op huis aan gegaan waar we behalve Cassie natuurlijk allemaal hebben liggen slapen

Daarna ben ik met de trein naar huis gegaan

Het was echt super leuk en heb het ook erg naar mijn zin gehad

Cassie bedankt dat ik mee mocht rijden

Marije ook SUPER bedankt het was erg goed geregeld

Ow en ook ES }> nog bedankt voor het beledigen van mijn foto

De rest ook bedankt voor alle gezellig heid

Op naar de volgende