De Jonge Toppers gingen meeten

Helaas kon lang niet iedereen mee, daarom zijn we nu alweer bezig met een nieuwe meeting plannnen waar wél iedereen meemoet!
Ons plan was dus om met zn allen bij de Divoza te gaan shoppen en van te voren even lekker te vreten bij de Mac!

We zouden 's ochtends eerst bij Estelle verzamelen zodat iedereen even wat kon drinken na de lange reis.
Linde moest bijvoorbeeld helemaal uit Groningen (!) komen

Ik was met Laurien al bij Estelle toen Danique, Lindi en Linde kwamen, even later kwam Ashley ook binnenhuppelen zonder Jesse.
Bleek Jesse al bij de Divoza te zitten

Terwijl wij dus nog helemaal met de bus naar de andere kant van Arnhem moesten

Eerst gingen we nog even Bluetje bewonderen en daarna zijn we met de bus eerst naar centraal station gereden.
Natuurlijk gingen er een paar weer bijna op hun bek omdat de buschaffeur haast had

Op Centraal Station bijna aangereden door een bus maar we hebben het overleefd.

Toen de chaffeurwissel was zijn we snel naar binnen geglipt waardoor we niet hoeften te betalen

Daan, Laurien, Es

Ashley & Lindi:

Estelle & Laurien:

Na een hele tijd in bus hebben gezeten ging Laurien bij de buschaffeur smeken of hij ons echt niet bij de Mac Donals kon afzetten..
Nee dus !

Dus wij moesten nog even een stukkie lopen terwijl er een paar heel nodig naar de wc moesten.

In de Mac Donalds zat Jesse op ons te wachten en nadat we eerst de wc ingestormd zijn hebben we even lekker zitten schansen!

Lindi in de Mac :

Daarna verder gelopen naar de Divoza waar we geshopt hebben. Danique en Laurien gingen halverwege helaas al weg omdat ze naar een paardje voor Laurien gingen kijken.
Lindi slaat goed in:

Ondertussen waren we wel een beetje moe geworden van al het winkelen en hebben we even gezellig gezeten aan een tafeltje zitten kletsen en kleuren.

En toen iedereen al klaar was met kleuren heb ik nog als een autist zitten doorkleuren:

Toen zagen we ineens nog een bokker rondlopen, dus Jesse ging even op dr mobiel internetten en zag in het profiel van dat meisje een foto van een auto. Dus iedereen naar buiten gerend om te kijken of die auto op de parkeerplaats stond! Ik weet nog steeds niet of ie er nou stond of niet.. Maar het was wel grappig

Daarna werden Estelle en ik opgehaald bij de Divoza en hebben we nog even een groepsfoto gemaakt voor de Divoza met al onze tassen (helaas zonder Daan & Lau dus).
De rest moest dus nog even wachten totdat zij ook werden opgehaald, zij gingen dus nog maar even naar de Mac Donalds:

En de groepsfoto's:

Meiden het was echt super !

We gaan snel weer meeten en dan gaat iédereen mee