Op zondag 28 maart of 9 mei doe ik mee aan een onwijs gave talentenjacht (voorronde) in Hotel/café 'het Zonneke' te Oosterhout.
Met deze talentenjacht kan ik in het voorprogramma van Oosterhout Live (staat in top 3 evenementen NL) komen te staan, voor artiesten als Lange Frans, Wolter Kroes, Frans Bauer, Frans Duijts, Nick & Simon, Thomas Berge, e.v.a. Dit voor 5000 personen. Tevens win je tv-opnames, een studio opname bij Edwin van Hoevelaak (producer van o.a. Jeroen van der Boom).
Jury zal vast bestaan uit Alex Brouwer(uitvoerend producent van o.a. Toppers in concert),Edwin van hoevelaak( een van Nederlands beste producenten, oa van Nick&Simon,Wolter Kroes,Bouke etc.) hun worden bijgestaan door bekende artiesten en mensen van de krant-televisie. Dit wordt later bekend gemaakt. Meer info op www.oosterhout-live.nl
Helaas is dit in Brabant, waar ik niet heel veel mensen ken. Aangezien de deelnemers punten krijgen voor het aantal 'fans' wat ze meenemen, leek het mij leuk om er een boktmeeting van te maken!!
Dus Bokkers, bewijs hoe gezellig het in Brabant is tijdens een optreden van mij en andere artiesten en kom gezellig!

Kaartjes kosten 7,50 (incl. consumptie) en kunnen bij mij besteld worden. Ik heb er nu al zin in!
Oh; Aanhang mag natuurlijk ook mee

WIE O WIE?