ik dacht maak een meeting topic aan, omdat ik heel graag wil dat jullie langskomen!! Als jullie herfstvakantie hebben, dan moet het een keer lukken toch? of op een zaterdag of zondag!
Het maakt mij heel weinig uit wanneer, kan alleen 12 februari niet, dan heb ik m'n rij-examen. Het liefst kom ik als ik m'n rijbewijs al heb, zodat ik met de auto kan komen! Zal ongeveer de 17e zijn... En ik moet natuurlijk voor de 23e, want dan ga ik naar Afrika!
Ja, dat vind ik een mooie Hopen dat ze dan ook wel snel genoeg zijn en ik echt die dag m'n rijbewijs al heb, dan kan ik met de auto komen. (Als ik niet zak tenminste.... )
Whoeeeei! Ergens om een uurtje of 1 ofzo misschien, begin vd middag vind ik altijd wel 'n mooie tijd? Ik hoop echt dat ik dan m'n rijbewijs heb en ik met de auto kan komen
dan moet je vanuit zwolle of apeldoorn de bus pakken na epe. en in het centrum uitstappen.. vanuit apeldoorn de 90 of 95 zwolle hebben en vanuit zwolle de 90 of 95 apeldoorn (is daar ook een bus waar epe op staat, maar weet niet of die in vakanties rijden.)