meiden,Ik heb een topic gemaakt, anders word zo onduidelijk !we gaan meeten !Wie gaan mee?waar?wanneer?& wat gaan we doen ?
eerst waar?dan wie gaan er mee?dan wat gaan we doen?Het mag dekn ik wel bij mij, maar dan kan bijvoorbeeld, maaike niet mee ..
Welke paardenwinkel (centraal ) is beetje groot??Hyporama is wel leuk (tentenkamp) dat is dan best groot.
Hyporama heeft best slechte spullen ..ik had daar een Outdoor deken gekocht..echt super duur ..en hij was alles behalve waterdicht
nanoeh schreef:Hyporama heeft best slechte spullen ..ik had daar een Outdoor deken gekocht..echt super duur ..en hij was alles behalve waterdicht Das wel klote. (of het was een misdruk wist niethoe ik moest zeggen)
Bij mij kan het wel!!!Is niet ver voor mij utrecht..Als het idd ver is.. gaat het voor mij iinderdaad niet door.. zwemmen, pony's huren word geen optie
Ik woon super centraal ik woon naast arnhem.. in arnhem is een busstation en een treinstation.. dusseee we zouden evt wel kunnen!!Maar dan moeten sommigen naar de andere kant van nederland.. en dat is wel een beetje veel geld!!Ohja.. bij mij is de welkoop er wel.. paar paarden rekjes honden dingen ect..welkoop is 2 straten verderop