Metall-eigenaren/ruiters die al meeschreven op het nakomelingen-huiskamer-topic hebben voorrang, maar verder is iedereen die een directe nakomeling van Metall rijdt van harte welkom.
Neem ik meteen de vragen uit ons huiskamertopic mee hier naartoe. Ik maak er uiteindelijk een lijst van en dan gaan we gewoon voor de optie waar de meeste mensen voor hebben gekozen.

Mbt onze Metall dag een aantal vragen (sorry Yv even zonder overleg gedaan)
1. Willen we persé een binnenlocatie of is een buitenlocatie ook goed?
2. Vind je het belangrijk dat je paard buiten de clinic om op stal kan staan?
3. Willen we een fotograaf regelen of maken we zelf foto's? (ik weet misschien wel een fotograaf). Heleenxx: wie heeft bij jullie foto's gemaakt?
4. Wil je proefgericht rijden of gewoon les hebben (wat vinden jullie het verschil trouwens... Sorry... ben een beetje blond geloof ik)
5. Willen we op een weekenddag of willen we er op een doordeweeksedag vrij voor nemen?
6. Als het in het weekend valt hebben, jullie dan voorkeur voor zaterdag of zondag?
7. Willen we het besloten houden of bij onvoldoende aanmeldingen open stellen of gewoon bij voorbaat open stellen?
8. Willen we hier een apart topic voor of doen we het lekker hier, zodat we maar 1 topic hoeven te volgen?

Oh ja... wat mij betreft hanteren we "opgeven = meedoen = meebetalen", want een annuleringsverzekering is hiervoor niet te krijgen en de rest op laten draaien voor jouw kosten vind ik iig niet eerlijk

Voor instructie ben ik opties aan het verzamelen. Tzt mogen voorkeuren aangegeven worden, maar het lijkt me wel handig om iemand te nemen die op onze datum kan en dat is ook weer afhankelijk van de locatie.

Zodra we wat vastere keuzes hebben (instructie, datum, locatie), zal ik de poll vullen.
Bij deze ook nog even een link naar ons Metall-nakomelingen-huiskamer-topic