**Grote sinterklaasshow op Stal Groenendaal in Bunschoten!**

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KambiusH

**Grote sinterklaasshow op Stal Groenendaal in Bunschoten!**

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 19:14

Hoi allemaal,

wij organiseren en hele grote sinterklaasshow bij ons op stal, bij deze zijn jullie ook allemaal uigenodigt! :D

Lijkt me erg leuk dat er een paar bokkers kunnen komen, er zijn erg veel verschillende dingen te doen. Ook heel veel voor de kleinere kinderen onder ons (denk aan 4-12 jaar)

het volgende staat op onze flyer:

28 november 2009 vanaf 14.30u.

Op zaterdag 28 november organiseert stal Groenendaal een spetterende Sinterklaas show! Het begint om 14.30u.. En wij hebben een aantal leuke activiteiten op het programma staan. Je kunt onder andere een ponyritje maken, spelen op het springkussen en knuffelen in de Shetlander knuffelhoek. Ook wordt er een kür op muziek gereden! Wij hebben zelfs een kleurwedstrijd! Wie de kleurplaat verderop in de neiuwsbrief het mooist inkleurt, maakt kans op een gratis pony- of paardrijles! De kleurplaat kun je op 28 november inleveren in de kantine, bij Stal Groenendaal. We hopen dat jij ook komt, en neem al je vriendjes, vriendinnetjes,opa’s,oma’s, ooms en tantes ook mee!

Het lijkt misschien een beetje kinderachtig, maar er is ook het nodige te doen en te zien voor de wat oudere.. Denk aan: "onder het genot van een heerlijk biertje of wijntje, kijken naar een spectaculaire kür op muziek met een sinterklaastintje" en ga zo maar door..

Lijkt het je leuk? Iedereen is welkom! *\o/*

www.stal-groenendaal.nl

Groetjes,
Fleur.

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 22:33

ik kom een kijkje nemen (ben er dan toch :) ) en wss vind mijn oppaskindje dit ook wel leuk *D

dagmarS

Re: **Grote sinterklaasshow op Stal Groenendaal in Bunschoten!**

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 23:12

mocht iemand geintereseerd zijn, in de officiele flyer incl de kleurplaat voor de kleurwedstrijd, pb dan even je mail, dan stuur ik de flyer

KambiusH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-09 14:13

Mag ook gewoon bij mij dagmar ;)

Leuk dat je komt MissyPalonie!

Gentle_Joy

Re: **Grote sinterklaasshow op Stal Groenendaal in Bunschoten!**

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 14:30

het zal wel lekker druk worden :)