Vanochtend om helf elf kwam maarten mij ophalen voor een zeer geslaagd dagje baloooooooooo

Nadat ik op de heen weg nog een meisje van een jaar of tien aan het huilen had gebracht (heel erg sorry daarvoor) kwamen we aan het bij het station waar we maaike nog even op zouden pikken. Op het station aangekomen zijn wij, vriendelijk als we zijn, het perron opgelopen maar nee hoor geen maaike

Toen snel op weg naar het ballooerveld, waar we in balloo een trailer tegen kwamen die even stond te twijfelen waar ze heen moest, het bleek Dees te zijn en samen zijn we verder gereden.
Aangekomen bij de afgesproken plek bleek bijna iedereen al aanwezig te zijn en na even met Sarah geknuffeld te hebben ben ik me maar eens gaan voorstellen aan de mensen die ik niet kende, waaronder mijn zusje

Nadat de ruiters vertrokken waren zijn we met de auto naar het rustpunt gereden en net toen we op het punt stonden om een heerlijk frietje te gaan halen, kwamen de ruiters er al aan, helaas een frietje door de neus geboord

Net de pauze was maaike van de vis zo lief om Sarah aan mij uit te lenen en ik heb heerlijk gereden! maaike bedankt

bij terugkomst maaike haar paard weer terug gegeven en nog even geknuffeld met saar, toen snel omgekleed op de WC en op naar de trein.
Net voordat we zwolle in gingen merkte maaike op dat er een politieauto in het weiland ston, wat wij beiden nogal erg vreemd vonden, gelukkig hoefden we ons niet al te lang af te vragen wat er nou aan de hand was want een paar meter verder waren drie agenten bezig om een uitgebroken ezel te vangen

Mensen allemaal bedankt en tot een volgende keer,ik vond het zeker geslaagd en ben erg benieuwd naar de foto's!
Karin hoe is het met je pootje?