Lekker gepoetst en spullen verzameld en toen ik het erf af liep kwam Kitty net op Muzefee aanrijden, timing

Samen naar Balloo gereden, langs de weg spotten wij Rom die inderdaad de afslag stug voorbijreed

Gek genoeg kwam niemand uit de richting van de door ons beschreven route?

Maaike met Sarah bleek er al te zijn en ook de rest arriveerde vlot, Joyce heeft op haar laptop bokt nog even gecheckt of iedereen er was, en toen konden we vertrekken!
Meteen het veld opgereden, Kitty wist de route gelukkig nog!
Heerlijk gereden, het weer zat ook erg mee, en Tinkiewinkie was lekker fit maar wel aardig braaf (behalve die ene noodsprong opzij dan *sorry*

Bij de rust gingen Ironique en Neve even een sprintje trekken en daar was Tinka het niet mee eens, totaal beledigd, zelfs het gras interesseerde haar niet meer en ze werd pas rustig toen de dames weer terugkwamen.
(ziet er leuk uit trouwens Nienke als jij al in galop zit, maar dan blijkt dat je paard nog niet weg wil

Na de cooooola weer verder, dribbel dribbel...
Toen de afleidingsmanouvre voor de westernpaardjes

Ze reden voorop, om het tempo (joggen!!!) aan te geven. Dus een heel relaxt drafje, er kwam een splitsing, er werd geroepen 'rechtdoor' paardjes braaf rechtdoor, "onee, rechts!!" en zoef, zo was de groep gesplitst en reed kabouter ineens weer achteraan, heel vreemd

Maar iedereen is blijven zitten, dus alles is goed gegaan vandaag.
Heb een hele leuke, gezellige rit gehad!
Ideaal weer, en een leuke groep, moeten we eigenlijk vaker doen.

Het werd wel wat bewolkt en ik moest Tinka nog naar Witten rijden, dus ben maar snel met Kitty weer naar Deurze gegaan (winterdeken over de hals, had Karin voor me meegenomen, rijdt erg fijn

Tinka was aardig hyper, en na een ongeplande stop bij de TT-baan ivm macho-verkeer dat van de baan kwam kwamen we moe maar voldaan op stal aan. Dikke knuffel gegeven en wat mij betreft doen we zo'n rit nog eens over!
Ka, beterschap