Ruiterbewijs-meeting?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:58

Er is hier dus nog steeds niets ontvangen van fasal, anique_vaandrig en waterkippie.. Heb jullie als het goed is dus wel nog gevraagd om t alsnog op t sturen en t liefst zo snel mogelijk, aangezien het erg snel gaat en de optie niet lang meer zal staan, wat overigens wel erg logisch is want t is tog wel al een paar weken geleden...

DUS MENSEN: FASEL, ANIQUE_VAANDRIG EN WATERKIPPIE, STUUR HET ZO SNEL MOGELIJK OPNIEUW OP EN DUS WEL NAAR T REELAER!! ANDERS DENK IK DAT JULLIE NIET MEE KUNNEN, OMDAT ER GEEN PLAATS MEER ZAL ZIJN..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 08:46

Ja maar hoe kan dat dan? Heb het al weken geleden op de post gedaan, heb geloof ik al gezegd dat ze mij niet wijs kunnen maken dat ze het nog niet hebben Verward
Ik ga ze wel even bellen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:16

jah ik heb ze ook al weer gebeld, voor het weekend en ze wiesten wel wie ik was maar formulier was er nog niet Verward dus ik een bheetje doorvragen, had ze al vaker gebeldnamelijk en uiteindelijk konden ze ook wel kwijt zijn , was het een en ander gebeurd ofzo dus of ik het dan asjeblieft nog een keer wilde opsturen.. ok dan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:18

Wat een administratie zeg... Boos! Nou ja, nog maar een keer dan...

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:08

oliebol zeg, nog even bellen morgen dan Boos! (duizendste keer..)

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:16

Ik heb de factuur al gekregen en ook al betaald! Ik ben er dus bij het weekend van 1/2 november

Fasel: ik geloof dat je laarzen of schoenen met een hak moet dragen en een cap. Ik zal eens kijken thuis want ik heb het ruiterbewijs theorieboek van mijn stalgenootje thuis liggen en daar staat ook de uitrusting van de ruiter in.

Kan het zijn dat de faxen niet goed zijn binnengekomen bij Reelaer Verward Ik geloof dat er een aantal het formulier per fax had doorgestuurd en dan zit er natuurlijk ook geen pasfoto bij.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:51

hebben jullie nu ondertussen wel al opnieuw opgestuurd?? Anders zeg ik namelijk tegen eline dat ze de plekken open mag gooien.. Heeft namelijk vrij weinig nut als er steeds wordt gezegd dat ze jullie niet wijs kunnen maken dat ze er niet zijn.. ze ZIJN ER GEWOON NIET... Sorry, maar t moet dus opnieuw...
iig gaan anneomie ik en nog iemand geloof ik wel heen.. hoor het wel van jullie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 17:35

heb hem opgestuurd, dus als ze ze nog even open kan houden? Overigens niet aanvallend bedoeld hoor (dat van 'hoe kan dat nou?') maar snap er nix van!

Maar goed, ze komen eraan!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:53

nee ik snap ook wel dat jullie het raar vinden, maar feit was gewoon dat de formulieren hier niet waren en dus opnieuw opgestuurd moesten worden.. snapte alleen niet waarom iedereen daar zo moeilijk over deed.. zo veel moeite is dat toch niet?

en waterkippie, heb jij hem ondertussen ook al opgestuurd dan? Anique, jij dus wel en fasel gaat ds niet mee.. dan weet ik alleen van ingele niets...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:20

hoiii sorry wask weer hij is inmiddels met vreselijk lekijke pasfoto hihi opweg Haha! mijn mooie waren op zit nu echt een vreselijk lekijke bij haha

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:37

SuperSmurf schreef:
ow en my dominique en ilovehorses4ever hadden ook aangegevn dat t hun leuk lijkt, maar ik heb er verder niets meer van gehoord en ze regearen ook niet op pb. Denk dat ilovehorses4ever sowieso niet meer mee gaat, my dominique zal ik nog even pb'en met een laatste vriendelijk doch dringend verzoek of ze zo kunne laten weten wat ze wil.. Haha!


Hay,

Ik ga wel op ruiterbewijsweekend (Ik MOET dit jaar van mn ouders, want anders mag ik niet meer buitenrijden) maar ik ga waarschijnlijk in oktober Huilen Als er dan nog mensen gaan... STUUR ME FFIES EEN PB!!! Ik heb nog niet geboekt, moet ik even doen van de week ofzo, maar november duurt nog zo lang... Scheve mond

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:14

Ik heb mijn foto opgesturrd, was wel gewoon ingeboekt Knipoog

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:04

beetje dom iloverhorse... want waarschijnlijk heb je nu pech en kan je niet eens meer...
heb al vaak zat aangegeven dat t erg snel gaat en alles al vol zit...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:56

oh wat klinkt dat onaardig! Sorry hoor, zo was het helemaal niet bedoeld...

maaruh.. willen jullie t hier zetten als jullie bericht gehad hebben??

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:52

Helaas 1/2 November zit vol...ik ga waarschijnlijk 8/9 november, gaan er toevallig nog meer mensen dan?

Groetjes,
xx
Esther


PS ben trouwens nieuw hier!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:31

heeeeeey essie!!!

Essiiiiiiiieeee, Me zadeltassen liggen scheef!!!! (ff offtopic)

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:02

KELLYYYYYY!!! Spoor jij wel?

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 18:47

hihi sorry hoor, even one liner.. zullen het niet meer doen..

Maar hebben jullie nog steeds geen bericht gehad of regaeren jullie hier gewoon niet? Ben wel benieuwd namelijk!!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 19:55

De plannen zijn veranderd, ik ga nu waarschijnlijk in het voorjaar pas naar Reelaer om mn ruiterbewijs te halen. Samen met iig nog 1 misschien 2 vriendinnen..zijn er nog meer mensen die dan gaan? Of interesse hebben om dan te gaan?

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:11

hoezo dan pas?? Nja het mkt voor mij verder ook niet uit, omdat we tog al niet gelijk konden.. Denk overigens niet dat je vraag hier nog veel nut heeft, komen namelijk alleen nog mensen die ook dit weekend gaan.. Mssn nieuw topic?

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:01

SuperSmurf schreef:
beetje dom iloverhorse... want waarschijnlijk heb je nu pech en kan je niet eens meer...
heb al vaak zat aangegeven dat t erg snel gaat en alles al vol zit...


Dat is dan toch mijn probleem... Scheve mond

Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 12:32

Hey mensen,

Leuk, die site van het Reelaer!

Gaaf, zo'n trektocht! voor volgend jaar?


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:54

ilovehorses4ever"]
[quote="SuperSmurf schreef:
beetje dom iloverhorse... want waarschijnlijk heb je nu pech en kan je niet eens meer...
heb al vaak zat aangegeven dat t erg snel gaat en alles al vol zit...


Dat is dan toch mijn probleem... Scheve mond
[/quote]

jeps en heb tog ook al aangegeven dat ik zelf ook al vond dat dat ietwat onaardig klonk? Zo was het dus (nogmaals) helemaal niet bedoeld, maar je moet t idd allemaal zelf weten, kan je alleen wel vertellen dat er practisch geen plaats meer is..
Mssn iets beter lezen voortaan?? Schijnheilig

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:55

ja doen mariekje!! GEzellig!! We hebben al een hele leuke groep tot nu toe waarmee we afgesproken hebben voor volgend jaar! Waaronder sinESappel! Was onwijs gezel dit jaar ondanks dat we niet in 1 JT zaten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:39

Okee, bij deze dus, ze zijn de formulieren tot twee keer toe kwijtgeraakt en nu zitten ze vol. Ik ga het dan ook maar voor in het voorjaar proberen. Misschien dat het dan goed gaat met de formulieren.

De reden dat ik 'boos' was dat het misging met de formulieren is dat het vorig jaar ook al tot 2x toe mis is gegaan. Krijg een beetje het idee dat ik ze zelf maar moet gaan brengen!