Ruiterbewijs-meeting?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:52

Jeeeuj met een beetje hulp van mij is het dan eindelijk tog goed gekomen!! haha!!

nou maar hopen dat we er nog wat publiciteit mee krijgen ook!!:D

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:39

Nou ik heb gezien hoeveel 60 cm is en ik durf dat echt niet Verdrietig En ik wil zo graag mijn ruiterbewijs halen Verdrietig . Bah. Maar 198 euro betalen en dan toch dt iet halen is me een beetje te veel.

Pauline
Berichten: 12190
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:42

Neeneenee, niet zo makkelijk opgeven we helpen je er echt doorheen. En verder gaat het er niet om of jij alleen die sprong kan maken, het gaat om het totaalbeeld.
Niet huilen dus, niet stoppen maar ga maar mee, waar wij-je Boktfamilie-je er doorheen helpt. Ik ben ook een bange springpoeperd hoor

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 07:23

Ok dan. Waar schrijf ik me in. Maar owee als ik zak hoor Boos!

Pauline
Berichten: 12190
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:10

Ja hoera...*smak* Je moet een formulier downloaden bij de website, invullen en opsturen Lachen Leuk leuk leuk, ik zal je zondag je eerste les geven Haha! Of kom je niet met paard?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:27

Ik kom wel met paard. Maar denk niet dat ik met dit paard naar de ruiterbewijs meeting ga. Ik weet nog niet of ik het leuk moet vinden hoor Haha!

Pauline
Berichten: 12190
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:59

Hahaha, tuurlijk wel en straks ben je echt zoooo trots op jezelf Zeg, als ik je zo gauw niet herken kom je dan even kletsen? Ik heb een ambulacejas aan dus je herkent me wel.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:49

Mij herken je aan een zwarte broek met een streep met Smileys, als het mee zit een paars hoofdstel en een zwart paard onder me Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:58

IK GA NU HET FORMULIER FAXEN!!!!

Gisteren overigens gesprongen. Een stammetje van 5 cm Haha! ach ja, je moet ergens beginnen he Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 14:00

Ik zou eigenlijk ook wel mee willen... wanneer gaan jullie Verward

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 14:00

OK GEFAXT. En nu ga ik Anton vragen of ik hem ga halen Haha!

Pauline
Berichten: 12190
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:58

SuperSmurf schreef:
anique_vaandrik
SuperSmuf
Rooslover

Tot nu toe de mensen die t wel willen..

My dominique mssn dus

hoe even steeds de tussenstan bij. Verliezen we t overzicht iig niet.. Maar wat vinden jullie van t plan om het in de periode van 5 juli tot 3 weken daarna te doen? dan ben ik er dus al namelijk..

Waarom sta ik er niet bij? Komt er nu een andere datum? Ik snap er niks van, heb me al opgegeven.

Pauline
Berichten: 12190
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:59

Huh? Heb ik nu iets heel anders geknipt? Laat maar....zucht.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:05

AnneOmie schreef:
Ik zou eigenlijk ook wel mee willen... wanneer gaan jullie Verward


wij gaan dus het weekend van 1/2 november.

En pauline, volgens mij sta je er wel bij hoor! Ik zal nog eens zoeken en sowieso een nieuwe lijst maken... goe dvan je fasel! Dat je ook mee gaat!! En ook hier geen springheld.. heb pas een sprong van 60 cm overwonnen.. had niet veel kues.. we waren in de duinen en de boom had precies het ruiterpad uitgekozen om te gaan liggen.. Maar weet je?? Het viel me alles mee en nu spring ik het makkelijk! Dus het komt goed!!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:09

-SuperSmurf
-Waterkippie
-Pauline (!) Haha!
-Anique_vaandrig
-fasel

hmmz ik weet t allemaal niet meer cker wie er nu wel mee ging en wie niet.. Waterkippie wist ik niet cker meer en ook niet of dyonne nu wel of niet mee ging..
anneOmie wil dus mssn ook nog wel mee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:53

ik in ieder geval wel! heb er zooooooo'n zin in!

Pauline
Berichten: 12190
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 00:01

Ik ook Lachen Volgens mij heb ik een oud stuk geknipt. Supersmurf, ben je geslaagd?

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 08:47

jaaaaaaah! Ben geslaagd! Heel ruim zelfs!!! 7 voor wi B en scheikunde en muziek en een 8 voor ned en de rest 6'en!! en ja ik denk idd dat je een oud stuk hebt geknipt.. weet iemand of de lijst zo klopt of ben ik mensnen vergeten of te veel er bij gezet?? Ik weet t namelijk echt niet meer!!!:D

Pauline
Berichten: 12190
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 00:15

Heeft iemand al iets gehoord Verward

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 10:19

Ik heb net gebeld en alvast een optie gedaan voor 1/2 november! Er was nog maar plaats voor 2 personen en nu dus nog maar voor 1 Haha! Ik ga vandaag de forumulieren met pasfoto per post sturen. Ik neem mijn eigen paard niet mee trouwens Wel jammer maar ik heb geen trailer en ik denk niet dat Omar het leuk vind om een weekend verkast te worden.

Ik ga nu mijn formulieren invullen dus zet mij ook maar op de lijst van de ruiterbewijsmeeting

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 10:44

SuperSmurf"]
[quote="AnneOmie schreef:
Ik zou eigenlijk ook wel mee willen... wanneer gaan jullie Verward


wij gaan dus het weekend van 1/2 november.

En pauline, volgens mij sta je er wel bij hoor! Ik zal nog eens zoeken en sowieso een nieuwe lijst maken... goe dvan je fasel! Dat je ook mee gaat!! En ook hier geen springheld.. heb pas een sprong van 60 cm overwonnen.. had niet veel kues.. we waren in de duinen en de boom had precies het ruiterpad uitgekozen om te gaan liggen.. Maar weet je?? Het viel me alles mee en nu spring ik het makkelijk! Dus het komt goed!!
[/quote]

Oh enne... ik duw jullie wel over dat sprongetje heen hoor Haha! Ik hou wel van springen.. tenminste met mijn eigen paard dan.. hoop dat die paarden daar ook een beetje kunnen springen Verward

Tip: Theorie goed leren want bij mij op stal zijn 5 stalgenootjes gezakt op theorie ze keken ook bij elkaar af en achteraf bleek die slimmerik van een examinator iedereen een andere test gegeven te hebben Extreme duivel Dus goed leren... De praktijk schijnt allemaal wel mee te vallen.. beetje draven zonder beugels in het weiland enzo en wat galopperen en dat sprongetje dan en daarna de weg op. Ach dat gaat helemaal goed komen met ons

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:27

ja he dat gaat helemaal lukken jah! en dat sprongetje.. ach dat draaien wij onze hand tog niet voor om?? Tong uitsteken

en pauline, ik heb idd wel al een factuur binnen gehad jah. Moet nog wel even bellen, wnat het bedrag klopt niet. moet namelijk ineens het volle bedrag betalen, terwijl ik ruim de helft korting moet krijgen.. maar als je nog niets gehoord heb, zou ik even bellen want strax is het niet goed gegaan en is er geen plek meer! Dat zou tog even mooi zijn zeg!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 10:59

De brief met formulier en pasfoto is nu de deur uit Haha! Ik ben er dus ook bij 1/2 november Gezellig hoor! Heb er echt zin in!!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30677
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:50

Ik ga niet mee, kan namelijk nu niet al zeggen of ik dan kan. En de kosten worden voor mij vrij hoog.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 14:21

jammer dyonne! Maar ja... het is niet anders he? Het zou iig wel gezellig zijn als je mee ging, maar goed... af en toe moet je keuzes maken en vind het allang knap dat je dat kan!! Daar ben ik namelijk niet zo goed in!! Ik moet alles maar doen want alles is leuk!! Maar daar woirdt je erg moe van.. Haha!