Aangezien de meeting van vandaag zo ontzettend goed bevallen is, hebben we besloten meteen maar een topic te openen voor een volgende meeting, want dat zou veel vaker moeten gebeuren.
Dus kom maar op met ideeën: wat gaan we doen, waar, wanneer, met wie etc ?
Nozidia
Geplaatst: 23-10-09 17:26
Ja goed idee! Uhm lijkt me wel gezellig om uiteten te gaan ofzo. Mij maakt het verder niks uit.
Omdat t toch in de kerstvakantie valt, kunnen we dan niet iets doen in kerstsfeer? Schaatsen misschien? Met kerstmuts op natuurlijk. En dan een visje op de muts, zodat iedereen elkaar terug kan vinden. haha. En dan na t schaatsen gezellig uit eten?
Nozidia
Geplaatst: 23-10-09 17:31
Leuk idee Esther!
Anoniem
Geplaatst: 23-10-09 17:31
Schaatsen zal 'm voor mij niet worden ivm knie, maar dan kom ik jullie wel aanmoedigen met vlag en spandoek!
Kan nog niet beloven dat ik kom ivm kerstdrukte e.d, maar ga mijn best doen!
Voor zover ik weet kun je in Utrecht en Deventer schaatsen (iig iets dat beetje centralig is).
Anoniem
Geplaatst: 23-10-09 18:46
In Utrecht heb je de Vechtsebanen, daar heb ik vroeger altijd op schaatsen gezeten. Heel leuk. Je moet vanaf daar wel weer vanaf centraal met de bus. Weet niet hoe dat in Deventer is?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-10-09 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt
en james we kunnen jou altijd nog in een rolstoel zetten, ik heb 8 jaar ervaring met rolstoelduwen. je moet er echt bijzijn hoor, wil jou ook graag meeten