Aangezien het alweer een tijd geleden is dat we gezellig wat met de Zeeuwen hebben gedaan lijkt het me gezellig om weer eens wat te meeten. Het idee is om allemaal wat te eten en te drinken mee te nemen en er een gezellig avond van te maken. Dit kan bij mij thuis in Oost-Souburg, maar uiteraard ook ergens anders.
Misschien is het leuk om eind november meteen een soort van Sintermeeting te doen, maar dit hoeft natuurlijk niet perse.
Zesiram
Geplaatst: 08-10-09 21:51
Ik heb er zin in. Als we het niet te laat doen, vind ik het leuk om Emma mee te nemen als dat goed is.
Ik heb 2 zondagen ingevuld, die staan tot nu toe vrij (25 okt en 1 nov), maar dat kan nog veranderen zolang de datum niet vast staat, dus ik wacht de datum gewoon verder af!
Ik heb mijn stem ook laten tellen. Lijkt me heel gezellig. Ik kan niet alle weekenden i.v.m. wedstrijden enzo, maar dat lijkt me geen probleem toch?! Ik heb 4 opties en ben benieuwd of ik meekan Heb gestemt op 31 oktober, 1 november, 28 november en 29 november.
Hier ook even een reactie, maar geen datums.. Ik ben wrs. het weekend 7/8 Nov. in Zeeland, maar prik me er niet op vast.. Ik hou het topic iig even in de gaten!
Tyke
Geplaatst: 10-10-09 00:11
Ik zet ook even geen datum. Lijkt me weer eens leuk. WAcht datum af. Kijk naar mijn rooster en wedstrijden hoe ik zit.
Vond de vraag van Letiets wel een goeie, wat gaan we eten? We kunnen tapas maken, dus allemaal kleine hapjes en allemaal wat anders, heb hier wel boeken van liggen met leuke (simpele) ideeen.. Of hartige taarten is ook leuk.. We zouden ook kunnen gourmetten en/of steengrillen.
Naja genoeg mogelijkheden, roep maar, dan kunnen we een lijstje gaan maken
Tapas is leuk! Dan krijg je echt van alles wat Toen met de Veluwe vakantie hebben we dat ook gedaan. En wat mij betreft hoeft het echt niet de 'originele' tapas te zijn hoor, maar gewoon lekkere kleine hapjes. Zou die invalshoek wellicht niet beter zijn? Kleine hapjes?
Gevulde eieren / tomaten / paprika. Met speciale smaak, gehakt of garnalen of wat anders. Gevulde wraps / pannenkoeken, en dan de rolletjes. Of zalm met sla en monchou. Gevulde dadels met monchou. Of dadels met spek eromheen gewikkeld. Eeh, van die pepertjes met kaas. Speciale broden (ciabatta bijv.) met tapenades van tomaat, pesto of olijven of ander spul. Fruit natuurlijk ook! Meloen met ham omwikkeld... Bladerdeeg met chipolata-worst stukje.