Mini Boktvakantie Veluwe 14-21 augustus 2010.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Mini Boktvakantie Veluwe 14-21 augustus 2010.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 20:34

Hallo Bokkers, :wave:

Via dit topic wil ik kijken of er misschien interesse is in een gezellig Mini Boktvakantie van 14 t/m 21 Augustus 2010 op de Veluwe.
Wij gaan zelf de week daarop een weekje naar Camping Boszicht en ik zou er graag een extra weekje heen gaan.
Dus daarom wilde ik eens zien of er bokkers zijn die het gezellig vinden om met een klein groepje een weekje weg te gaan.
En dan bedoel ik niet een vakantie die bestaat uit alcohol en stappen, maar echt gezelligheid op de camping onderling en met de paardjes.
Overdag mooie ritten maken en relaxen op de camping. Ik heb bewust gekozen voor een klein groepje (zat zelf te denken aan 4 tot 6/8 personen) en niet voor 2 personen zodat je per dag onderling kunt beslissen of er gereden gaat worden, hoe lang enz. En dat diegene die niet mee willen ook rustig op de camping kunnen blijven.
En je kunt met kleinere groepjes op stap als er interesse is in verschillende ritten qua lengte/tempo.

We kunnen met eigen tentjes gaan, maar ook blokhutten huren op de camping.
Boerderij is er ook, maar die zit helaas al vol.
Paardjes kunnen 24/7 op de wei, of overdag op de wei en ´s nachts binnen.
Er is een afsluitbare zadelkamer voor alle spullen en ruimte om de paarden te verzorgen.

Leeftijd vind ik niet zo belangrijk, wel vind ik het belangrijk dat je gezellig bent.
Qua paardjes is natuurlijk ook alles en iedereen welkom, als ze maar sociaal zijn.
(Hengsten zou besproken moeten worden, weet niet hoe daar tegenaan gekeken wordt op de camping)
Als je geen eigen paard hebt ben je wat mij betreft ook welkom, die gezelligheid moeten we toch samen maken ;)

Dus.....als je zin hebt....brand los ;)
Ikzelf ben goed bekend met Camping Boszicht dus ik wil ook gerust de hele reservering voor mijn rekening nemen.